Synes faktisk siden tager sig godt ud! - Jeg synes det virker som en god idé, men som Juul også skriver, så er det lidt træls at skulle logge ind, for at se en opskrift, et galleri eller en film.
Jeg ville gøre det åbent for alle, synes faktisk at man skulle kunne dele en opskrift som "gæst", så man ikke skulle logge ind, hvis der så var en point ordning, hvor man fx. kunne rangere fra køkken assistent til gourmet chef, som her på Amino, det har jo vist sig at være effektivt. Der kunne vel også være nogle Permium opskrifter, som kun var for medlemmer, eller konkurrencer hvor månedens opskrift måske vandt en kniv/kogebog/andet, men hvor ens opskrift kun var med i konkurrencen hvis man var signet ind.
- Jeg tror at det skræmmer flere væk end det lokker folk til, især i starten, hvor det bare gælder om, at få så mange opskrifter ind på siden som muligt. Ellers tror jeg bare folk vil bruge opskrifter.dk, eller hvad den nu hedder, den vej jeg kommer ind på en sådan side er typisk også, at jeg søger i google "Opskrift på bbq ribs", og så kommer jeg ind på siden. - Så en sitemap, over opskrifter med Oksekød/Kylling/Fisk etc. Noget der ville få mig til at bruge siden, ville også være dages simple ret, som skulle komme hver dag, og passede, på ingredienserne, lidt med dagens ret fra dagen før, så man ikke ender med for mange rester.
Så ville jeg også indsætte et felt, så når brugere oprettede deres opskrift, så skulle de også lige skrive en ca. tilberednings tid, så jeg også ville kunne søge på opskrifter i tidsintervaller ex. med oksekød [10-20 minutter].
Jeg ville også droppe adsensen i højre hjørne, der kunne godt være noget indhold i stedet, evt. de 10 sidste indlæg. Tror ikke målet skal være at lave penge de første uger, selvfølgelig - hvis du kan se de virker og du tjener på dem, skal de blive der, men ellers ville jeg skifte dem ud.
Skær evt. ned på headerens højde, du kunne godt klare dig med 150 px, og så have en banner reklame i stedet fra ex. Gastro, eller noget andet relateret.
Lav evt. en VIP funktion, hvis det blev rigtig vildt, kunne man måske finde et samarbejde med "årstiderne", hvor dagens opskrift passede med rådvarende fra årstiden? Så har du i hvert fald noget som ingen andre har.
Men ellers er den pakket med fede funktioner, og siden er som sagt rigtig flot og godt lavet!"
Pøj pøj
Anders