Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad syntes i om den her ide?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 10. Aug 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne godt bruge lidt feedback på den her ide...

www.fooder.dk

Mads

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 11:10

Fandt ikke information omkring, hvorfor skal man sign up, for at få information ??

Kunne ikke overskue forsiden, forsøgte at finde ”hjælp”, men fik altid kun et sign up mulighed.

Sign up er for medlemmer, så jeg spørger, hvorfor skal jeg sign up, hvis jeg ønsker at få lidt inspiration til en opskrift.
Hvis jeg er nysgerrig og ønsker en hurtig opskrift, så vælger jeg et andet forum, og ikke
www.fooder.dk. Idet jeg ikke ønsker at udfylde en sign up sekvens, hver gang jeg besøger siden osv.

Mvh.
Juul

Fra Odense
Tilmeldt 18. Apr 09
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 11:39

Synes faktisk siden tager sig godt ud! - Jeg synes det virker som en god idé, men som Juul også skriver, så er det lidt træls at skulle logge ind, for at se en opskrift, et galleri eller en film.

Jeg ville gøre det åbent for alle, synes faktisk at man skulle kunne dele en opskrift som "gæst", så man ikke skulle logge ind, hvis der så var en point ordning, hvor man fx. kunne rangere fra køkken assistent til gourmet chef, som her på Amino, det har jo vist sig at være effektivt. Der kunne vel også være nogle Permium opskrifter, som kun var for medlemmer, eller konkurrencer hvor månedens opskrift måske vandt en kniv/kogebog/andet, men hvor ens opskrift kun var med i konkurrencen hvis man var signet ind.

- Jeg tror at det skræmmer flere væk end det lokker folk til, især i starten, hvor det bare gælder om, at få så mange opskrifter ind på siden som muligt. Ellers tror jeg bare folk vil bruge opskrifter.dk, eller hvad den nu hedder, den vej jeg kommer ind på en sådan side er typisk også, at jeg søger i google "Opskrift på bbq ribs", og så kommer jeg ind på siden. - Så en sitemap, over opskrifter med Oksekød/Kylling/Fisk etc. Noget der ville få mig til at bruge siden, ville også være dages simple ret, som skulle komme hver dag, og passede, på ingredienserne, lidt med dagens ret fra dagen før, så man ikke ender med for mange rester.

Så ville jeg også indsætte et felt, så når brugere oprettede deres opskrift, så skulle de også lige skrive en ca. tilberednings tid, så jeg også ville kunne søge på opskrifter i tidsintervaller  ex. med oksekød [10-20 minutter].

Jeg ville også droppe adsensen i højre hjørne, der kunne godt være noget indhold i stedet, evt. de 10 sidste indlæg. Tror ikke målet skal være at lave penge de første uger, selvfølgelig - hvis du kan se de virker og du tjener på dem, skal de blive der, men ellers ville jeg skifte dem ud.

Skær evt. ned på headerens højde, du kunne godt klare dig med 150 px, og så have en banner reklame i stedet fra ex. Gastro, eller noget andet relateret.

Lav evt. en VIP funktion, hvis det blev rigtig vildt, kunne man måske finde et samarbejde med "årstiderne", hvor dagens opskrift passede med rådvarende fra årstiden? Så har du i hvert fald noget som ingen andre har.

Men ellers er den pakket med fede funktioner, og siden er som sagt rigtig flot og godt lavet!"

Pøj pøj

Anders

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 28. Jul 09
Indlæg ialt: 79
Fra  eet godt navn Skrevet kl. 11:44

Mit første indtryk.

Ligner en personlig hjemmeside med små indlæg om mad. Fænger overhovedet ikke. Farven i toppen, nej tak.

At jeg overhovedet ikke kan se nogle sider, få information uden at melde mig ind, gør jeg brugte ca. 3 min på siden for ikke at vende tilbage en anden dag.

alt for mange steder skal man blive medlem, oprette profiler osv. og når man endelig er kommet igennem alt det, viser indholdet sig at være spildtid og så skal man bare til at melde sig ud igen

Thomas Kaarup

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:46

Kan godt li designet, men du har blandet engelsk og dansk sammen....

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 10. Aug 09
Skrevet kl. 12:35

Hej Anders

Tak for den gode feedback - saglig og med en masse gode ideer - det hele er på idebasis endnu, så indholdet er selvfølgelig lidt skrabet.

Men mange tak for dine kommentar.

Fra Odense
Tilmeldt 18. Apr 09
Skrevet kl. 13:48

Årgh.. Jamen det var så lidt, siden ser rigtig god ud, men jeg ville skære ned på headeren, det er super pænt, og jeg gør det selv, men hvis man skal se lidt med brugervenligheds-brillerne, så er det knap så smart, det er en masse content som ryger under "the fold".

Men det kan selvfølgelig være du vil lægge reklamer i headeren, så er det jo ikke noget problem.

Forresten mener jeg at have læst, at hvis du skal bruge Adsense, så virker de horisontale bedre i mellem dine indlæg.

Content

---

reklame

---

Content

osv. osv.

Men det største problem er helt klart at ALT på siden kræver at man logger ind, det er jeg bange for kan være sidens undergang, bitteret hvis det har taget lang tid at implementere.

- Anders

Tilmeldt 10. Aug 09
Skrevet kl. 14:26

Det har ikke været et problem med implementeringen af login og det er faktisk allerede fjernet og man har nu adgang til alle sider uden at skulle logge ind

Fra Odense
Tilmeldt 18. Apr 09
Skrevet kl. 14:52

Det må jeg sige, du er sgu effektiv! :) - Held og lykke med siden, jeg skal nok prøve at huske at kigge ind forbi engang imellem (og klikke på din adsense shhhhh)

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 15:09

Meget bedre nu.

Dog mangler der et link til at komme tilbage til Hovedsiden, hvis jeg bruger linket "min side", som ny bruger.
kunne være jeg bare ville have et overblik over dit site og ikke nødvendigvis oprette mig som bruger.

Mvh.
Juul

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)