Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Godt firma navn søges

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Normann,

Du spørger og får ærlige svar. Hvis du ikke kan tåle mosten så lad være med at spørg om folks mening!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:47

Jo jeg kan godt tåle at høre folks mening, men når ved kommer ikke ved hvor smykker mm stammer fra.

Så syntes jeg ikke man kan skriver sådan.

Jeg spurgte ikke dig

Tilmeldt 4. Jul 08
Skrevet kl. 12:51

He, he. Du er vist godt på vej til at stå tilbage som taber i denne sag! Hvis du misforstår, føler dig stødt, og derefter svarer ubehøvlet igen, ja så er jeg sikker på at der ikke er meget hjælp at hente herinde.

Valget er dit ;o)

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Apr 09
Indlæg ialt: 174
Skrevet kl. 12:53
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan ikke forstå, at du blander konstruktivt kritik sammen med et personligt angreb. Der blev henvist til, at havnet Helle's Unikashop lød discountagtigt, hvilket jeg er helt enig i.

Derfor synes jeg også, at du skal vælge Helle's Unika eller noget helt tredje. 

Tilmeldt 4. Jul 08
Skrevet kl. 12:54

Nemlig!

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:55

Hvorfor skulle jeg står tilbage som taber.

Har fundet selv et godt firma navn

Tilmeldt 4. Jul 08
Skrevet kl. 14:48

Jamen tilykke med det ;o)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:59

Hej 

Jeg synes også at Helles Unikashop lyder som en gammel dame der ikke helt har fulgt med tiden. Det har ikke noget med dine produkter at gøre, men det er bare sådan jeg opfatter navnet. Hvad med bare "Unika" eller "Unika by Normann"? (hvis det er din egen kollektion). Hvis der også skal sælges malerier og måske brugskunst (fornæmmer at det er det spor vi er ude i), så synes jeg Unika er et fint navn. Hvem er din målgruppe?

Fra Odense
Tilmeldt 18. Apr 09
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 15:11

Jeg vil give gevinstgaranti ret. Det lyder lidt som en butik på Fanø der sælger plastikblomster og de der hunde der nikker i bagruden af bilen.. Jeg går udfra dine vare er i høj kvalitet, eller at du selv lever det? Jeg vil give de andre ret i at et personligt navn altid er godt, men det bliver også bare lidt for bunderøvskt efter mind mening, med mindre du hedder noget eksotisk. Jeg synes du skal vælge Normann, hvis det er dit efternavn, det lider lidt eksklusivt og har stadig noget personlighed.

Hvis det ikke skal være et navn eller efternavn, så foreslår jeg at du vælger noget der er lidt sigende for hvad det er du sælger, jeg ville i hvert fald ikke kunne sætte unika sammen med kunst?

Beklager meget, hvis også mit sprog er lidt for kækt :)

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 15:20

Normann:

Hej

Hvad mener du med discount agtigt, nu ved du ikke hvilken smykker mm og hvor de er fra.

Så pas lidt på med dit sprog

Det er nu sagen uvedkommende hvilke produkter du sælger, når det nu er ordet "shop" jeg forbinder med discount. Iøvrigt spurgte du selv om min mening ved at lave denne tråd. Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)