I anoncerede en udskiftning/opgradering af server under Amino for forbedret performance. Kan det passe, at den opgradering enten ikke er færdig/fuldført 100%, eller at den ikke har givet de forventede/ønskede forbedringer?
Jeg oplever en markant forringet svarhastighed på Amino i dag og har set et par "http 500 internal server error".. De andre sites, jeg normalt besøger en sådan søndag, performer fint, såå...?
Giver I ikke lige en tilbagemelding, så man ved, at I arbejder på det?
Hav god søndag.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Opgraderingen skete natten til lørdag. Efterfølgende har det givet lidt knas, og vi er stadig ved at fin-tune det. Beklager hvis det har givet lidt gener - det er selvfølgelig meningen at det skal resultere i bedre ydeeevne. Og vil skal nok også nå derhen
Må indrømme jeg syntes amino kører endnu mere langsomt en det plejer. I går var den helt gal og jeg måtte give helt op at komme ind på siden.
Skal desuden vente ca 2-3 min hver gang jeg svare på et indlæg. Føles som jeg sider på et 56k modem fra 1995
Har ventet 4 min på at dette svar kom online, og besluttede mig for at skrive denne ekstra linje inden den gik igennem. Det siger lidt om hvor langsom amino virkelig er Og nej det er ikke min forbindelse
har desuden fået denne melding:
HTTP Error 503. The service is unavailable.
2 gange i dag i 1 gang i går mens alt andet kørte fint