Står du og mangler en freelancegrafiker, hjælp til markedsføring, brochurer, visuel identitet eller bare et nyt skilt til din postkasse? - så kontakt Cilius Design / gitte@ciliusdesign.dk for et uforpligtende godt tilbud.
Velkommen til Amino, jeg checkede din hjemmeside og blev desværre noget forvirret om hvad jeg skulle gøre for at se hvad du havde lavet. Det virkede ikke umiddelbart at trykke play på forsiden, men efter lidt tålmodighed, så lykkedes det. Det er helt sikkert nogle fede ting du har fået fra hånden, desværre har jeg ikke umiddelbart brug for en freelance grafiker. Men måske har jeg et tilbud der kunne være noget for dig, du kan læse mere om det her "Designer! Kom igennem krisen ved at sparer webnørden væk!" Jeg kan iøvrigt varmt anbefale dig, at tilbud til de andre aminoer under "Jeg har et godt tilbud til dig" kategorien, det plejer at give positive resultater.
Hvilken browser brugte du til at se min hjemmeside? - jeg har nemlig endnu ikke oplevet problemer med den, men er selvfølgelig interesseret i at den fungerer optimalt, så er jo dejligt at få noget feedback på den :o) Indenfor nærmeste fremtid er det min hensigt at opdatere hjemmesiden og gøre den en smule mere brugervenlig, da jeg på nuværende tidspunkt ikke synes det automatiske diasshow kører optimalt.
Skulle du få brug for en freelance grafiker, så ved du jo hvor du kan finde mig nu og du er altdi velkommen til at kontakte mig.
... og tak for tippet, det vil jeg da lige følge op på.
Jeg var lige inde på dit site, og kan se du har lavet en on mouse over stuff … Det virker også godt nok, hvis man er klar over at man skal flytte musen ud af (pladen), ellers starter diasshowet ikke. ( flyt musen ud af området) information mangler.
Måske skal du lave nogle kategorier for at ”tvinge” musen væk
Super... tak skal i have, havde jeg slet ikke tænkt over kunne være et problem. Min plan for hjemmesiden er faktisk at gøre den mere enkel og helt droppe mouseover effekten, da jeg synes det kører for langsomt og derved ikke fastholder interessen hos den utålmodige bruger.. vil spille lidt mere på det med "dit navn her?" og i stedet sætte mine kunders logoer ind, såfremt de ønsker det og så kan man manuelt navigere videre derfra :o)