Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor vil I anbefale, jeg annoncerer - og hvornår?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Aminoer!

Jeg er i dag startet som freelance grafiker og skal til at arbejde på, hvordan jeg får kunder nok.

Min situation er dog noget speciel, da jeg har MCS - kemi-intolerance, der gør, at jeg kun kan arbejde hjemme, ikke kan tåle alm. mennesker og meget nødigt tager ud. Se evt. www.luften.dk.

Til nu har jeg taget kontakt til tidligere arbejdspladser, chefer og kolleger, men det er nok ikke nok, så jeg skal have fundet de rigtige medier. En presseomtale i de lokale aviser kan også være en løsning, men jeg ved ikke lige, om den lokale tømrer vil være så oplagt en kunde, da jeg ikke er sikker på, jeg kan tåle, at han kommer på besøg i mit hjem... Dog skal en presseomtale i så fald også omhandle min sygdom. Problemet kan blot være, at fokus ender på min sjældne sygdom i stedet for på min person – og så forsvinder idéen i det ligesom...

Tidligere har jeg siddet med annoncer til ejendomsmæglere, så det kunne være en mulighed at tage kontakt til de små, der ikke brugerannoncesystemer. Og diverse reklamebureauer og trykkerier, der ind imellem gør brug af freelancere.

Jeg regner med at ringe først og høre, om det er ok, at jeg sender eller mailer yderligere info om mig selv.

En annoncering på Google kunne også være en mulighed, men vil det give noget? Jeg tror mere på det direkte salg...

Hvad siger I? Nogle gode råd?

KH: Bettina

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)