Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Farvekopimaskine foræres væk til den hurtigste

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Fredericia
Tilmeldt 21. Dec 08
Indlæg ialt: 679
Fra  Asia Property Innovation Co. Ltd. Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære Amino´er
Jeg har en super farve kopimaskine (Xerox Docucolor 1632) stående, som jeg ikke bruger mere. Derfor vil jeg forære den væk til den første der henvender sig og som selv kan komme og hente den i Fredericia, indenfor kort tid.
Den kan en hel masse, som jeg ikke orker at liste op her. Ifht billedet, er der også et ekstra sorteringsmodul på osv. Jeg har flere nye tonere liggende til den, som du også kan få med. Kopi-funktionen virker ikke pt. Måske er det bare en pære. Aner det ikke! Jeg gider bare ikke at bøvle med det, eftersom jeg ikke har brug for den mere. Den kan køre via netværk, så den også kan fungere som netværksprinter.

Har du brug for kopimaskinen, så lad mig høre fra dig :o)

Dbh
Jørgen Linnet

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 12:03
Fra Fredericia
Tilmeldt 21. Dec 08
Fra  Asia Property Innovation Co. Ltd. Skrevet kl. 17:37

Ja den kan også scanne, men som "sagt" så er der et eller andet med scanne/kopi-funktionen, som jeg ikke har kigget videre på. Kan være at det bare er en bagatel, men da jeg ikke længere har brug for den, så skal den bare væk. ER en temmelig dyr bandit, så uanset hvad der er galt, så kan det nok altid betale sig at reparere den.

Bemærk at der skal en kassevogn e.lign. til at hente den. Den fylder lidt og er temmelig tung ;o)

Vil gerne have den hentet så hurtigt som muligt...

Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Indlæg ialt: 602
Skrevet kl. 17:51

Jeg kan godt bruge maskinen og er villig til at hente den hurtigst muligt i den kommende uge.

Vi kan evt. aftale mere hvis du skriver til mig på kim(snabel a)tropefisk.dk eller sender mig en PB med din e-mail adresse.

Fra Fredericia
Tilmeldt 21. Dec 08
Fra  Asia Property Innovation Co. Ltd. Skrevet kl. 18:05

[quote user="Kim Gam-Jensen [tropefisk.dk]"]

Jeg kan godt bruge maskinen og er villig til at hente den hurtigst muligt i den kommende uge.

Vi kan evt. aftale mere hvis du skriver til mig på kim(snabel a)tropefisk.dk eller sender mig en PB med din e-mail adresse.

[/quote]

Det lyder super Kim! Nu var det dog Koluda byg der var hurtigst på aftrækkeren, så vedkommende får lige chancen for at melde tilbage om hvornår han kan hente den, hvis det er, og ellers er det din. Husk at I skal være mindst 2 halv-stærke mænd til at få den bakset ind i en bil. Den er temmelig tung den bandit og I skal selv kunne klare det ;o)

DBh
Jørgen

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 18:26

Kassevogne har jeg 3 af, så ikke et problem.

Mon ikke en spinkel tømrerlærling der er vant til at slæbe, kan klare det sammen med undertegnet..;)

Kan afhente den mandag formiddag, eller i morgen formiddag/eftermiddag hvis det passer bedre ?

Fra Fredericia
Tilmeldt 21. Dec 08
Fra  Asia Property Innovation Co. Ltd. Skrevet kl. 18:33

Jo det kan I nok. Den vejer nok omkring de 100 Kg. så der skal tages fat og jeg kan desværre ikke hjælpe, da jeg pt bøvler med lidt rygproblemer. øv!

I er velkommen mandag formiddag efter kl. 10, eller imorgen mellem 9 og 16, hvis det passer jer bedre.

Adressen er:

Topform
Nørrebrogade 131
7000 Fredericia
Tlf. 75925192

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 19:26

Okay, ser lige om jeg kan få lærlingen ud og kører en lille tur i morgen, ellers bliver det bare mandag.

Skal nok lige melde tilbage så snart jeg ved hvornår det bliver.

Omkring 100kg skal vi nok få flyttet...:)

Fra Fredericia
Tilmeldt 21. Dec 08
Fra  Asia Property Innovation Co. Ltd. Skrevet kl. 07:11

Okay Smile

Fra Fredericia
Tilmeldt 21. Dec 08
Fra  Asia Property Innovation Co. Ltd. Skrevet kl. 09:58

Hej Kim
Koluda Byg har endnu ikke afhentet kopimaskinen, så er du stadig interesseret, så er det din, hvis du kan hente den en af de næste dage?

Dbh
Jørgen

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)