Hej kære Amino´er Har du brug for kopimaskinen, så lad mig høre fra dig :o) |
Kan den også skanne tingene ind til netværk ?
Hvor hurtigt vil du have den afhentet ?
Hej kære Amino´er Har du brug for kopimaskinen, så lad mig høre fra dig :o) |
Kan den også skanne tingene ind til netværk ? |
Ja den kan også scanne, men som "sagt" så er der et eller andet med scanne/kopi-funktionen, som jeg ikke har kigget videre på. Kan være at det bare er en bagatel, men da jeg ikke længere har brug for den, så skal den bare væk. ER en temmelig dyr bandit, så uanset hvad der er galt, så kan det nok altid betale sig at reparere den. Bemærk at der skal en kassevogn e.lign. til at hente den. Den fylder lidt og er temmelig tung ;o) Vil gerne have den hentet så hurtigt som muligt... |
Jeg kan godt bruge maskinen og er villig til at hente den hurtigst muligt i den kommende uge. Vi kan evt. aftale mere hvis du skriver til mig på kim(snabel a)tropefisk.dk eller sender mig en PB med din e-mail adresse. |
[quote user="Kim Gam-Jensen [tropefisk.dk]"] Jeg kan godt bruge maskinen og er villig til at hente den hurtigst muligt i den kommende uge. Vi kan evt. aftale mere hvis du skriver til mig på kim(snabel a)tropefisk.dk eller sender mig en PB med din e-mail adresse. [/quote]
Det lyder super Kim! Nu var det dog Koluda byg der var hurtigst på aftrækkeren, så vedkommende får lige chancen for at melde tilbage om hvornår han kan hente den, hvis det er, og ellers er det din. Husk at I skal være mindst 2 halv-stærke mænd til at få den bakset ind i en bil. Den er temmelig tung den bandit og I skal selv kunne klare det ;o) DBh |
Kassevogne har jeg 3 af, så ikke et problem. Kan afhente den mandag formiddag, eller i morgen formiddag/eftermiddag hvis det passer bedre ? |
Jo det kan I nok. Den vejer nok omkring de 100 Kg. så der skal tages fat og jeg kan desværre ikke hjælpe, da jeg pt bøvler med lidt rygproblemer. øv! I er velkommen mandag formiddag efter kl. 10, eller imorgen mellem 9 og 16, hvis det passer jer bedre. Adressen er: Topform |
Okay, ser lige om jeg kan få lærlingen ud og kører en lille tur i morgen, ellers bliver det bare mandag. Omkring 100kg skal vi nok få flyttet...:) |
Hej Kim Dbh |