Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SUPER FEDE MP3 AFSPILLERE TIL KUN 150KR - 2 GB

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Ronni

Jeg spørger ikke til den danske lovgivning, jeg spørger til hvordan DU definerer ne kopivare, og du undgik at svare.

Hvis du har taget så meget aktiv stilling til spørgsmålet at du ligefrem mener at det er noget du hader, så må du vel også vide hvordan du definerer det?

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 22:33

Hej Jørgen.

Hold da op, det her er da at gå i små sko, selvfølge er der flere ting som er værre ind kopivare og børnearbejde, men mit indlæg skulle jo heller ikke blive på flere sidder vel? det var jo bare et eksempel på nogle af de ting som jeg ikke kan lide.

Og jeg siger det lige igen.

jeg siger IKKE på nogen måde at hans MP3 afspiller er kopivare, jeg vil bare være sikker på at de ikke er, og længer er den ikke.

Venlig hilsen.

Ronnie 

Tilmeldt 10. May 09
Fra  Ronnie Skrevet kl. 22:43

Hej igen Mikkel.

Kopi vare, er nå der er lavet en tro kopi af andres vare, som regel bare i en noget dårliger kvalitet, folk der tjener penge på andres ide ved at lave kopier af deres produkt og så sælge det til under priser, var det måske ok hvis det var din vare, der var nogen der tjente penge på, ved at lave kopier af den ? svar nok ?

Og Mikkel så kan jeg ikke lige se hvorfor jeg skal DEFINERER det for dig ??? Det er en ting der ikke er lovligt og noget jeg ikke kan lide.

jeg siger IKKE på nogen måde at hans MP3 afspiller er kopivare, jeg vil bare være sikker på at de ikke er, og længer er den ikke.

Venlig hilsen.

Ronnie 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:49

Ronnie:

Og Mikkel så kan jeg ikke lige se hvorfor jeg skal DEFINERER det for dig ??? Det er en ting der ikke er lovligt og noget jeg ikke kan lide.

Du skal definere det for mig fordi du absolut ingen mening giver, og derfor er jeg nødt til at få dig til at specificere hvad du mener.

Ronnie:

Kopi vare, er nå der er lavet en tro kopi af andres vare, som regel bare i en noget dårliger kvalitet, folk der tjener penge på andres ide ved at lave kopier af deres produkt og så sælge det til under priser, var det måske ok hvis det var din vare, der var nogen der tjente penge på, ved at lave kopier af den ? svar nok ?

Hvis det er din definition, så kig på mandens billeder, hør på hvad der bliver sagt og brug hovedet ! Så kan du sku da for hunden se at der er tale om kopierede produkter, hvor meget hjælper det dig så lige at manden skriver under på at det ikke er? Hvis jeg skrive under på at Uran ikke er farligt må jeg så godt gemme ca. 50kg af det under din seng?

Fra Gilleleje
Tilmeldt 17. Oct 06
Indlæg ialt: 247
Skrevet kl. 22:55

ALOHA:

HEJ. Har nogle mp3 afspillere til billige penge. Findes i farverne guld/sort/blå,grå og pink.

Såfremt dette har en interesse må du/I venligst skrive.

Hvis det er til videresalg kan jeg også tilbyde større partier til andre priser.

Send gerne mere information med priser på hhv. engro og alm. salg, og evt. en dokumentation på de ikke over skrider apple's retningslinjer...

Og flere billeder af produktet fra flere vinkler

sebbi_way@hotmail.com

Tilmeldt 10. May 09
Fra  Ronnie Skrevet kl. 22:59
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mikkel.

Har du fået det forkerte ben ud af sengen eller hvad ? eller skulle du bare finde en at hakke på ?

Jeg stiller jo bare et spørgsmål til sælger, så lad da mig og ham tage den der fra.

Venlig hilsen.

Ronnie 

Fra Langeskov
Tilmeldt 7. Dec 08
Indlæg ialt: 325
Skrevet kl. 22:59
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Hej Aloha

Prøv at lægge dem til salg hos mig som parti, så er der over 250 erhvervsdrivende som søger den slags www.lagervarer.dk

Hilsen

Henrik

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 23:12

Ronnie:

Har du fået det forkerte ben ud af sengen eller hvad ? eller skulle du bare finde en at hakke på ?

Nej Ronnie ... kig dig evt lidt om på Amino, hvis jeg havde fået det forkete ben ud af sengen og havde fået lyst til at hakke på dig ville du ligge på gulvet med ben og arme flettet sammen på ryggen og bede om nåde om nu Wink

Men nej ... jeg har bare den tro på at folk lærer ved deres fejl, så når jeg påpeger din kommunikative fejl, så tager du ved lærer og bliver dygtigere til at kommunikere.

Hvis du vælger at tage det som hakkeri så er det jo dit tab Stick out tongue

Kan du have en fortsat dejlig weekend :o)

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 10:31
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Henrik Larsson:

Hej Aloha

Prøv at lægge dem til salg hos mig som parti, så er der over 250 erhvervsdrivende som søger den slags www.lagervarer.dk

Hilsen

Henrik

Det er den samme besked du skriver overalt.

Har I ikke nogen politik omkring kopivarer?

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)