Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SUPER FEDE MP3 AFSPILLERE TIL KUN 150KR - 2 GB

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er heller ikke noget der overgår min Iphone 3g, udover min bestilte 3gs:P Apple har bare et par super produkter :D

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 17:03

Du ville måske have haft et produkt hvis du havde ladet være med at få trykt dit eget logo på bagsiden. Er du derudover ikke rar at lade være med at råebe når du skriver title på dine indlæg?

Tilmeldt 21. Aug 08
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 17:24

Hej Simon

Det er ikke Ipod shuffle. Det ligner måske lidt dem men er det ikke.:-)

Tilmeldt 21. Aug 08
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 17:26

Hej Bautik

De er lovlige da jeg har undersøgt det inden køb.

Du har desværre haft lidt uheld med dem du har købt.

Har solgt omkring 70stk på 14 dage og der har ikke været noget endnu.

Men man kan selvfølgelig aldrig vide.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 18:06

ALOHA:

De er lovlige da jeg har undersøgt det inden køb.

Wauv ... nu føler jeg mig tryk! _DU_ har simpelthen undersøgt det?

Dokumentation evt?

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 19:47

Du har spurgt din leverandør, gjorde jeg også og de siger selvfølgelig at de er 100% lovlige. ;)  Prøv at send din navn, adresse og billeder af dine mp3 afspillere til APPLE og hør om de er lovlige:)

Tror deres advokater har en anden holdning til sagen.:)

Så NEJ de er ULOVLIGE og DU bliver straffet ved salg og jeg vil også væde mig at AMINO kan blive straffet for at være med til salg af dem. (det med Amino er et gæt men jeg er ret sikker på de kan blive straffet).

Jeg ville ikke rode mig ud i det igen, jeg købte "heldigvis" til eget forbrug men jeg fortrækker anytime det rigtige produkt, både for kvalitetmæssige grunde og lovpligte grunde.

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 21:21

Hej igen.

Jeg vil nok godt købe 3 af dig, hvis du vil skrive under på at det ikke er kopier, for det værste jeg ved verden, er børne arbejde og kopivare Indifferent

Venlig hilsen.

Ronnie 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:05

Ronnie:

Hej igen.

Jeg vil nok godt købe 3 af dig, hvis du vil skrive under på at det ikke er kopier, for det værste jeg ved verden, er børne arbejde og kopivare Indifferent

Hvordan definerer du "kopier"? og hvordan fik du lige blandet børnearbejde ind i det? og hvad betyder "for det værste jeg ved verden, er ..." ?

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 22:14

Mikkel Mikjær Christensen:

Ronnie:

Hej igen.

Hvordan definerer du "kopier"? og hvordan fik du lige blandet børnearbejde ind i det? og hvad betyder "for det værste jeg ved verden, er ..." ?

Jeg vil nu placere f.eks. terror og overgreb mod børn højere på listen end "børnearbejde og kopivarer", men sådan er vi jo forskellige :)

VH Jørgen Olsen

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 22:24

Hej Mikkel.

Det er vel ikke så svært, hvad kopivare er? det kan selv den Danske lovgivning finde ud af.

Og jeg blandet ikke børnearbejde ind i det, prøv at læs teksten, jeg skrev bare hvad jeg hader allermest, og der ligger kopivare på samme højde som børnearbejde på min liste over ting som jeg ikke kan lide.

jeg siger IKKE på nogen måde at hans MP3 afspiller er kopivare, jeg vil bare være sikker på at de ikke er, og længer er den ikke.

Venlig hilsen.

Ronnie 

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)