Hej Aminoer Jeg er ved at starte en ny virksomhed hvor vi har behov for at få udviklet en masse super fede logoer til brug på en mobil tlf., og er derfor meget interesseret i at høre om der er nogle aminoer der har erfaringer med at opsætte et studieprojekt på en uddannelsesinstitution? - Bliver tingene lavet til tiden? - Er kvaliteten værd at benytte tid/ressourcer på? - Hvilken skole har du evt. opsat projekter på før? - osv. Jeg håber der er nogle erfaringer at høste herinde... Mvh Dijam |
Jeg har haft et par projekter kørende med lidt forskellige uddannelsesititutioner med svingende resultat og jeg tror ikke du kan genereliserer, hverken om uddannelse eller institution.
Hvis du får fat i seriøse elever der ved hvad de vil og ligger i den gode ende, så kan du sagtens regne med gode og velfungerende produkter. du kan dog også risikerer at stå i den modsatte ende af skalaen og ende med at spile en masse tid og ressourcer på noget der må smides ud bagefter fordi det er ubrugeligt.
Hvis du er heldig og få fat i den rigtige gruppe af elever, så kan du måske være så heldig at nogle af dem vil lave projekter for dig i deres fritid, mod betaling selvfølgelig, når dette projekt er færdigt, jeg kender et par gymnasieelever der laver programmeringsopgaver sim efter skole job og jeg er sikker på at der også findes grafisk intilligente personer derude