Hej Alle Jeg har måske en enestående mulighed for at lave noget unikt som jeg synes kunne blive rigtigt godt. Jeg er i forhandlinger om at købe licens til nogle bestemte designs, som bliver modificeret lidt efter mine ønsker. Hvis jeg ender med at få de designs jeg er ude efter, så skal jeg til at spekulere over hvem der skal trykke dem, og hvad de skal trykkes på. Jeg selv har en ide om at de skal trykkes på t-shirts i sort og hvid, og tanktops eller strop toppe til damer ligeledes i sort og hvid. Hvor mange forskellige design det bliver til er jeg ikke klar over endnu, men muligvis 4-5 forskellige til at starte med. Det jeg søger er en der kan give lidt priser på tryk, og på tøjet der skal trykkes på. Der er tale om designs i forskellige farver, og tryk enten på for eller bagside. Mht størrelser skal det nok være S,M,L til at starte med. Håber at høre fra jer.
Keep in mind at det ikke er sikkert det nogensinde bliver til noget, men mest er på tanke-legs basis pt.
|
Hej.
Det lyder som en rigtig god ide, men jeg skal bruge lidt størrelser og farver omkring selve trykket.
T-shirt og det har jeg, og kan købes meget billige.
Send en mail til mig, på: