Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Trojan horse

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 26. Jul 09
Indlæg ialt: 344
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Ved at dette ikke er det rigtige sted, me nfolk tager 100 år om at svare på andre forums. Har fået en trojan horse ind på min computer, meget mærkeligt, da jeg ikke har hentet nogen mærkelige file, eller besøgt underlige sider.

Når mit norten finder den, kan den ikke komme af med den. Er der nogen der har nogen råd?

Fra Vejle
Tilmeldt 26. Jul 09
Indlæg ialt: 344
Skrevet kl. 16:53

Den siger;

Trojan horse kan ikke fjernes fra en fil, som ikek understøttes

Fra Værløse
Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 18:23

Norton er ikke et godt antivirus program - langt fra.

Men behold du det bare og så download nogle andre. Avast er vildt godt, men prøv også Kaspersky

Hvis du overhovedet har en trojansk hest, så finder avast den, og så er den virussen så godt som smadret

Med venlig hilsen
Morten

PS: Avast er gratis

Få et godt webdesign til en lav pris på owix.dk - drevet af unge iværksættere

Fra Vejle
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 19:02

Der findes mange gratis programmer der kan hjælpe dig.

Det er forskelligt hvad der lige klarer hvad. Du kan prøve med Malwarebytes Antimalware eller SpyBot search and destroy.

Hvis du ikke selv kan løse problemet er du velkommen til at kontakte mig.

Ole Stanstrup

Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 19:09
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Eller køb en Mac istedet, så sker den slags meeeeeeeeget sjældent - hvis overhovedet.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 19:13

Hent Malwarebyte's Anti-Malware det er det absolut bedste program pt. til at komme af med sådan noget skidt.

Hent det her.

Husk kun at have ét antivirusprogram installeret på din computer (at have Malwarebytes gør ikke noget da det er et program du manuelt bruger). At have flere programmer samtidigt (F.eks. Norton+AVG+Avast!) gør det hele meget værre, da de går i konflikt med hinanden.

Du er velkommen til at kontakte mig på kontakt@reanimation.dk, jeg har stor erfaring med oprydning efter angreb, og ordne de problemer der skulle være kommet.

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:14

http://www.spywarefri.dk/forum kan godt anbefaldes. Jeg havde et problem, og spurte så inde på dette forum, i løbet af nogle timer havde jeg fået svar. Og jeg fik så løst problemet.

Fra Vejle
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 19:53

Elias det er da meget pænt af dig at hjælpe manden, men læs lige hvad andre har svaret først så det ikke bare er en gentagelse.

Ole Stanstrup

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:59

Ole Stanstrup:

Elias det er da meget pænt af dig at hjælpe manden, men læs lige hvad andre har svaret først så det ikke bare er en gentagelse.

Ole Stanstrup

Der er vel intet forkert i, at der er 2 som tilbyder at hjælpe manden med at komme af med "lortet"... Desuden står der en meget mere fyldestgørende tekst med info hos Elias, så hvori ligger problemet?

Fra Dianalund
Tilmeldt 8. May 09
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 20:15

Hej

Havde samme problem, og var angrebet af en "HEST" min norton kunne heller ikke gøre noget.

Ringede til René fra www.fixmincomputer.dk og han fjernede hesten via fjernsupport med Avast. fik også fjernet den elendige Norton. ( til yderst rimelig pris )

Så hvis du skal af med den, kan han klart anbefales.

Nu kører jeg kun med Avast, og der har ikke været noget siden :-)

Mvh Christian

Online FashionStore - www.iwoman.dk  - Modetøj til hverdag og fest!

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)