Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes I om vores nye produktkatalog?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 498
Fra  Tame Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa! :)

Vi har lige fået udvidet og redesignet vores produktkatalog, og så ville jeg da lige høre jeres mening om det.

Tag en kikker på http://emaze.dk/produktkatalog_2009.pdf

Det er en webudgave, så derfor er kvaliteten lidt lavere end den trykte udgave.

På forhånd tak :-),

Mange hilsner,

Christian, Reklamebureauet EMAZE

Planday - Nem og mobil vagtplanlægning

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:57

Det er da meget pænt. Meget overskueligt, og fint med priser på det meste. Rigtig godt arbejde.

Fra Værløse
Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 18:03

Der ser lækkert ud

/ Morten

Få et godt webdesign til en lav pris på owix.dk - drevet af unge iværksættere

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 18:11

Ser super godt ud :o)

Ved ikke om det bare er mig, men føler, at det er lidt irriterende at "Ring og få et godt tilbud!" optræder under næsten hver kolonne.

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 20:58

Jeg kan rigtig godt lide for det første at i i det hele taget laver et katalog.. det har jeg ikke set fra andre reklamebureauer, super ide.

Kan godt lide den simple opsætning med det røde retrotv og de korte tekster. Super med priseksempler.

Lidt kritik;

S. 7 står: Når det kommer til annoncering og pr.. ved ikke om det bare er mig, men er det ikke lidt direkte oversat? "When it comes to.." Man siger vel mere Når det drejer sig om eller lign.

Der er ikke nogen sidetal, så vidt jeg kunne se, hvilket ville være rart hvis man skulle slå op på en bestemt side ud fra jeres indeks i starten.

Side 2 er blank - går ud fra den skal være det i det fysiske katalog, men på nettet virker det underligt med en blank side.

S. 14 står vi har en solid erfaring.. skal det ikke være vi har solide erfaringer med bla-bla..

Jeg synes der mangler en kort præsentation af bureauet først i katalog, lige ganske kort.. vi er så mange ansatte, vi har 4 afdelinger etc.

På en af de sidste sider står jeres bankkonto nummer, skal man vel ikke rigtig bruge til noget i et katalog.

Fra København Ø
Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 08:18

Selve opsætningen ser rigtig godt ud.

Desværre ser mange af billederne amatøragtige ud. Hvis jeg skulle bruge et reklamebureau ville jeg på nuværende tidspunkt have lagt jer i buken "duer ikke" på baggrund af billederne...

Lidt uddybning:

Den hvide baggrund og de hvide rammer flyder sammen med den hvide baggrundsfarve. Lav billederne/rammerne svagt lysegrå, så de bliver separeret fra baggrundet. Det er den normale teknik og det ser rigtig godt ud. Se evt. mit billede af Danmarks postkort eller billedet af det hvide perle-smykke under packshots på min hjemmeside.

Alternativt kan I lave lysegrå rammer rundt om de "hvide" billeder.

Nogle steder ser det ud som om I har meget tynde lysegrå rammer, der er blevet ødelagt af skaleringen af billederne. Hvis pdf-udgaven skal ligge på jeres hjemmeside, skal dette være i orden. Den slags fejl signalerer: "Vi har ikke styr på håndtering af billeder".

Billedet af de to personer bagved en messestand er alt for mørkt og trist. Deres mørke tøj er jo en stor sort plamage. Det skal være samme kvalitet som det andet billede på siden, da de to billeder er så tæt på hinanden og er så ens, som de trods alt er.

Det var lige det ærlige indtryk uden filter - du spugte jo selv Smile

Lad os endelig høre og se, hvis I ændrer noget.

Med venlig hilsen

Carsten

Fotograf Carsten Olsen - Bryllupsfotograf og portrætfotograf i København og omegn.

Fra København K
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 498
Fra  Tame Skrevet kl. 11:19

Hejsa :-),

Mange tak for jeres konstruktive kommentarer! Det sætter jeg pris på :-).

Jeg vil straks kaste vores grafikere ud i en lille korrekturrunde :-)

Mange hilsner,
Christian 

Planday - Nem og mobil vagtplanlægning

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)