Selve opsætningen ser rigtig godt ud.
Desværre ser mange af billederne amatøragtige ud. Hvis jeg skulle bruge et reklamebureau ville jeg på nuværende tidspunkt have lagt jer i buken "duer ikke" på baggrund af billederne...
Lidt uddybning:
Den hvide baggrund og de hvide rammer flyder sammen med den hvide baggrundsfarve. Lav billederne/rammerne svagt lysegrå, så de bliver separeret fra baggrundet. Det er den normale teknik og det ser rigtig godt ud. Se evt. mit billede af Danmarks postkort eller billedet af det hvide perle-smykke under packshots på min hjemmeside.
Alternativt kan I lave lysegrå rammer rundt om de "hvide" billeder.
Nogle steder ser det ud som om I har meget tynde lysegrå rammer, der er blevet ødelagt af skaleringen af billederne. Hvis pdf-udgaven skal ligge på jeres hjemmeside, skal dette være i orden. Den slags fejl signalerer: "Vi har ikke styr på håndtering af billeder".
Billedet af de to personer bagved en messestand er alt for mørkt og trist. Deres mørke tøj er jo en stor sort plamage. Det skal være samme kvalitet som det andet billede på siden, da de to billeder er så tæt på hinanden og er så ens, som de trods alt er.
Det var lige det ærlige indtryk uden filter - du spugte jo selv 
Lad os endelig høre og se, hvis I ændrer noget.
Med venlig hilsen
Carsten