Jeg kan rigtig godt lide for det første at i i det hele taget laver et katalog.. det har jeg ikke set fra andre reklamebureauer, super ide.
Kan godt lide den simple opsætning med det røde retrotv og de korte tekster. Super med priseksempler.
Lidt kritik;
S. 7 står: Når det kommer til annoncering og pr.. ved ikke om det bare er mig, men er det ikke lidt direkte oversat? "When it comes to.." Man siger vel mere Når det drejer sig om eller lign.
Der er ikke nogen sidetal, så vidt jeg kunne se, hvilket ville være rart hvis man skulle slå op på en bestemt side ud fra jeres indeks i starten.
Side 2 er blank - går ud fra den skal være det i det fysiske katalog, men på nettet virker det underligt med en blank side.
S. 14 står vi har en solid erfaring.. skal det ikke være vi har solide erfaringer med bla-bla..
Jeg synes der mangler en kort præsentation af bureauet først i katalog, lige ganske kort.. vi er så mange ansatte, vi har 4 afdelinger etc.
På en af de sidste sider står jeres bankkonto nummer, skal man vel ikke rigtig bruge til noget i et katalog.