Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Med eller uden bindestreg?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lars Bo Thomsen:

Alternativt kan du bruge en _, Google siger at de anser begge som mellemrum, men jeg mener bla. andet deMib har lavet en test og konkluderet at det er bedst at bruge -. Men på den anden side bruger wikipedia _ i stedet så det er vidst nærmest en "smagssag".

deMib er jeg ikke, men efter en debat herinde testede jeg bindestreger og underscores og havnede på den entydige konklusion, at man skal vælge bindestreger i URL'er.

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 23:26

Frank Hellerup Madsen:

Lars Bo Thomsen:

Alternativt kan du bruge en _, Google siger at de anser begge som mellemrum, men jeg mener bla. andet deMib har lavet en test og konkluderet at det er bedst at bruge -. Men på den anden side bruger wikipedia _ i stedet så det er vidst nærmest en "smagssag".

deMib er jeg ikke, men efter en debat herinde testede jeg bindestreger og underscores og havnede på den entydige konklusion, at man skal vælge bindestreger i URL'er.

Det er det satans brand, det må du meget undskylde Smile!

Det er selvfølgelig Frank, densynligemand, som havde lavet den test. (Jeg følger iøvrigt din blog og siger tak for de lærerrige ord du kommer med!)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:33

Frank Hellerup Madsen:

Lars Bo Thomsen:

Interessant læsning, og tak for linket :D

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)