Spørgsmålet har været oppe før, men altid rart at få noget direkte feedback på sine ting jo. Jeg prøver ganske kort at gennemgå dine spørgsmål, og så vil jeg anbefale dig at oprette et spørgsmål senere på de ting du konkret vil have uddybet. De mange spørgsmål, gør det svært at fordybde dig. Hvordan får jeg flere besøgende ? Kom op og spille i søgemaskinerne. Det er et helt kapitel for sig, læs blandt andet den gratis udgave af Seo-Lex, der er gode tips at hente. Men det handler kort sagt om at få bygget indhold, lavet unikke titler og få bygget en masse links til dit site. Hvordan bruges Ad Words er det pengene værd og hvad er "normal" budget? Hold dig fra det indtil din side konverterer godt nok. Få fokuseret på hvordan du får flere at fine nuværende besøgende til at købe eller tilmelde sig dit nyhedsbrev. Når dette er på plads, kan du fokuserer på den anden del. vil gerne have tilmeldinger til nyhedsbrev, gode fif?? Jeg har stor succes med kampagnen "Ønsk et ur og vind det" på Skagen-Ure.dk - prøv at finde noget lignende. Duer ikke bare at lave en konkurrence hvor man kan vinde et gavekort ved at tilmelde sig eller lignende. Tænk kreativt og mål så om folk tilmelder sig - og om dine tilmeldte køber dine vare ved nyhedsbrevsudsendelse. Annoncer på damemagasiner / nyhedsbrev, er det dyrt og er det pengene værd ? Ikke den store erfaring, desværre. Andre gode råd??? Som du selv kommer frem til senere i tråden overvejer du at skifte system. Det vil jeg anbefale dig at kigge lidt nærmere på. Der findes løsninger der er en del bedre end det du bruger nu. Jeg kan blandt disse løsninger, anbefale DanDomain Webshop som er et af de mest udbredte shop systemer i Danmark og har en super brugervenligt interface. Hvis du kunne overveje et sådan skifte, har vi lige nu et tilbud vi kalder Kom-I-gang-DanDomain, hvor du kan få en køreklar løsning til 9.750,-. Læs mere om det her. |
Hej Lene.
Vis webshoppen på første side når man kommer ind på hairoutlet.dk i stedet for under "velkommen".
Sørg for at kunderne kan ligge ting i kurven fra forsiden lidt ala http://www.made4men.dk/ bare med læg i kurv funktion.
Den boks du har på forsiden "alt er nedsat priser" det hedder "nedsatte priser" få læst korrektur på siden. Jeg ville evt overveje at fjerne det. Syntes faktis det spolerer siden - da det grå boks ikke passer ind hvor den er placeret.
Læs evt. E-værksætteren / E-Pusher (hent light versionen) / læs SEO LEX (hent light versionen først) / læs evt. Jysk E-marketing (læs light versionen . Så er du meget bedre klædt på og det får du svar på mange spørgsmål. Jysk e-marketing er en bog om at markedsføre sit site for stort set ingen penge.. Skynd dig at køb dem og bliv klogere og kom til at tjene penge =))
Held og lykke