Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indkøb varelager webshop

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Holbæk
Tilmeldt 23. Jun 09
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen der har erfaring med hvor meget man bør indkøbe til varelager når man starter en webshop? Jeg skal sælge graviditetstøj, ammetøj og babytøj. Jeg har kontakt til både kendte og ukendte mærker. Hvor mange leverandører skal jeg begrænse mig til og hvor mange penge bør jeg ha varelager for? Det tager jo noget tid at blive etableret/kendt på nettet så jeg er bange for at få købt for meget men omvendt vil jeg jo gerne ha noget at vælge imellem inden for alle 3 kategorier.

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 28. Jul 09
Indlæg ialt: 79
Fra  eet godt navn Skrevet kl. 12:40

kommer jo helt an på din leveringstid fra producenten.

Er den kort = lille lager beholdning og omvendt.

Thomas Kaarup

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 15:49

Hej, jeg kan godt li at starte ud med at tilbyde mange varer så webshoppen bliver interessant,, men jeg gør det at jeg køber 2-3 varer hjem af hver og har dem så på lager til hurtig levering. Når jeg har fundet ud af hvad der sælger mest/godt så tør jeg købe større ind til næste gang af den vare og sparer mere ved det større parti, men til gengæld ved jeg så at jeg kan komme af med det igen. men det er også rart at have det på lager til hurtig levering, fordi en kunde hurtigt kan blive irriteret hvis den vare de har valgt efter lang tids søgen er udsolgt og først kan blive leveret efter måske 10 dage.

mycoolgadget.co.uk Cool gifts and gadgets

mycoolgadgetreview.com Gadgetreviews

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)