Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt online magasin, muligvis også i tryk, hvordan?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg lancere snart et lille online magasin, på 8 sider, som jeg måske gerne vil have på tryk også. Men kan det sælge? Jeg har udarbejdet en pris det ville koste at udgive det på tryk, gennem www.discountprint.dk men syntes at 120 g colorprint er lige tyndt nok, i den prøve jeg har fået tilsendt. Oplaget vil blive på max. 100 stk.

• 15.5 kr pr. stk. for 100 8 siders i farve (Discountprint)
  • Fragt post pr. stk. 11.5 kr (b-brev)
  • Kuvert pr. stk. 0.5 kr. (findes nok billigere)
  • 26,5,- vil det koste at udgive det pr. stk. i tryk.

Så var det jeg ville spørge om det evt. kan gøres billigere, og hvordan man får købere til et sådan magasin. Skal man ud i noget Euroads, Pointshop.dk? Så ender prisen pr. stk. på ca. 35,- og en 10er i avance =45,- og evt. for abonnenter 40,- pr. stk.

Link til hvad magasinet handler om: http://www.routes4you.dk/Routes4you/Fdselsdag.html

Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 23:48

Det skal lige siges at den online udgave bliver gratis og reklamefri. (indtil videre)

Tilmeldt 19. Sep 07
Indlæg ialt: 353
Fra  Virksomhed33 Skrevet kl. 00:00

Du kan købe 5000-10.000 stk, fremfor et oplag på 100 stk.

så skal prisen nok falde betydeligt pr. stk,

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:05

Hej igen routes4you,

Det er nok en god idé at bruge lidt tykt papir, når det er så få ark.

Er det A5 eller A4? Hvis det er A4, kan du måske overveje at lave 16 sider A5 i stedet, det ville give det lidt mere tykkelse og stivhed, så du måske ikke behøver at bruge så tykt papir. Samtidig kan du også bruge mindre kuverter.

Et hæfte med 16 sider A5, svarer til 8 A5 ark, hvilket ca. svarer til 0,25m2 papir. Dvs. at du med en papirvægt på 120g kommer til at have et hæfte der vejer 30g plus lidt ekstra. Hvis du går ned på 100g papir, der stadig er ret god kvalitet, er der gode chancer for at du kan nå ned under 50g inklusiv kuvert og så kan du sende det med et normalt brev til 5,50kr (eller en flad femmer som B-post).

Tilmeldt 19. Sep 07
Indlæg ialt: 353
Fra  Virksomhed33 Skrevet kl. 00:10

Du kan også få afsendt dem adresseløse, så sparer du også ca. 50% på frimærker, men så skal du vælge HELE veje i bestemte distrikter.

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 19:29

Hej

Det lyder skandaløst durt, hvor tit udkommer dit magasin, kunne du bruge et større oplag, jeg har tryk kontakt i Bangkok, og kan løse din opgave og få den fløget hjem billigerer end den pris du har fået i Danmark

Bare ring til mig så klarer jeg sagen for dig

Michael   52807156

eller send en email til   durian79@gmail.com

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)