Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Endnu et nyt mlm firma..

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :
"Produktet" der "sælges" er adgang til tips & tricks indenfor real estate, online reklamer og MLM. Det betaler man så $35 om måneden for. Har du (Noa) adgang til disse "produkter" nu, eller får du først det ved den såkaldt officielle opstart af programmet? Hvis ikke det dør inden da? Jeg er ret sikker på dette system ville blive erklæret for ulovligt ved en dansk domstol, hvis det kom der til.

Jeg har også selv været slæbt med til et Herbalife-møde engang og jeg havde godt nok svært ved at lugte millioner. Religiøs retorik, manglende selvværdsfølelse og lav selvstændighed prægede forsamlingen... Ikke millioner eller Las Vegas.

Hvordan nogen kan fristes af MLM og hele den "stemning" der følger med, forstår jeg ikke. Men hvordan nogen kan fristes af noget som dette pyramidehalløj, forstår jeg virkeligt slet ikke!
Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Skrevet kl. 20:40
Dato: 31-08-2006 19:58:03
Forfatter: noa roderic

Men det er egentlig en herlig følelse det der man får af at være med sådan noget her... Man får den der success følelse.. man vil hjælpe de andre.. man vil tjene penge.. nu giver man det en ordentlig skalde... Så man ikke skal tage lån til uddannelsen..

Undskyld men er det egentligt ikke en værre omgang pis? Helt ærligt?

Succesfølelse? Føler du at du har opnået succes ved at indbetale penge med dit kreditkort og spamme et par forums?
Vil du hjælpe andre? Forstår du ikke hvordan systemet fungerer? For hver gang én tjener penge er der to der brænder nallerne.
Du tjener penge? Tjah, den må jeg medgive dig. Hvis ikke de snyder dig og der er nok der hopper på limpinden, så kan du sikkert tjene lidt lommepenge i en meget begrænset tidsperiode.
Du giver den en ordentlig skalle? Ja, jeg kan godt se det er hårdt arbejde da. Du slider og slæber! :)

Pas i øvrigt på de ikke oven i købet udnytter dig til pengevask. Det er ikke usandsynligt.
Tilmeldt 31. Aug 06
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:38
""Produktet" der "sælges" er adgang til tips & tricks indenfor real estate, online reklamer og MLM. Det betaler man så $35 om måneden for. Har du (Noa) adgang til disse "produkter" nu, eller får du først det ved den såkaldt officielle opstart af programmet? Hvis ikke det dør inden da? Jeg er ret sikker på dette system ville blive erklæret for ulovligt ved en dansk domstol, hvis det kom der til."

Yes.. cirka 20 % eller mere.. De er igang med at skrive dem. Men det er vel klar til deres åbning..

Men det er dog ikke disse såkaldte produkter jeg satser på..

Jeg vil meget gerne skrive i samme tråd her eller i en ny når jeg modtager de første penge.. Hvis ikke jeg modtager noget inden for et par måneder.. Så har jeg virkelig lært en lektie.. Men indtil da vil jeg prøve og se hvad disse pws er for nogen..

Og dette medlemskab giver mig også en erfaring som jeg endnu ikke har noget af.. Nemlig det, at ha været medlem af et af de mlm firmaer.. Så kan jeg forhåbentlig være bedre til at modstå fristelsen næste gang dette byder sig.. Hvis hele det her pws er total fup.. :)

Tilmeldt 31. Aug 06
Skrevet kl. 21:48
Undskyld men er det egentligt ikke en værre omgang pis? Helt ærligt?

Succesfølelse? Føler du at du har opnået succes ved at indbetale penge med dit kreditkort og spamme et par forums?
Vil du hjælpe andre? Forstår du ikke hvordan systemet fungerer? For hver gang én tjener penge er der to der brænder nallerne.
Du tjener penge? Tjah, den må jeg medgive dig. Hvis ikke de snyder dig og der er nok der hopper på limpinden, så kan du sikkert tjene lidt lommepenge i en meget begrænset tidsperiode.
Du giver den en ordentlig skalle? Ja, jeg kan godt se det er hårdt arbejde da. Du slider og slæber! :)

Pas i øvrigt på de ikke oven i købet udnytter dig til pengevask. Det er ikke usandsynligt.

Overhovedet ikke.. jeg fik sagt det forkert.. Jeg har ikke en succesfølelse af en success.. Men mere et håb om success.. At man tror på det..

Og det med at hjælpe andre.. Så tænker jeg på, hvordan man hjalp hinanden i herbalife.. Og det virkede sådan da.

Tjene penge.. Ja, det er det jeg håber på..

Og det med at give en ordentlig skalle.. :) Ja, måske var det lidt overdrevet.. Men jeg vil virkelig gerne prøve at tjene mine "tabte" 70 usd tilbage..

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Skrevet kl. 23:52
Du skal sikkert nok tjene dine penge ind igen, men det vil der være hundredvis, tusindvis, måske endda millioner af andre folk der ikke gør. Umiddelbart virker du meget sympatisk og derfor kan jeg ikke forstå du går ind i det her.

De tips & tricks du har adgang til, er med garanti ikke noget som ikke allerede er gratis til rådighed andre steder på nettet. Ville du betale $35 pr. mnd. hvis det blot var en side med tips & tricks og du ikke havde direkte mulighed for at tjene penge? Nej vel? Du indbetaler de penge som en investering i håbet om at de risikofrit kan give et afkast på rundt regnet 3000% - eller endda 15000% hvis du spammer et forum eller to med dit referral link - den slags eksisterer ikke! Det går udover en masse andre mennesker. Det kaldes pyramidespil og er ulovligt i Danmark.
Tilmeldt 31. Aug 06
Skrevet kl. 09:51
Dette er det første forum jeg har "spammet".. Ville egentlig bare høre om der var nogle ligesindede som måske ville prøve eller havde hørt om det... Da jeg virkelig gerne ville ha en dansker i mit team.. :)

Og nej.. Jeg betalte ikke for at få adgang til disse tricks.. For som du selv siger, er de frit tilgængelig mange steder.. Hvis man lige søger lidt.

Det er mere de 4 forskellige måder man kan tjene penge på via selve systemet..

Men nok om det.

Lad denne tråd nu være afsluttet..

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 11:40
Bare lige et tip: Jeg vil anbefale dig, at du kun snyder din familie og venner med dette system. Der er simpelthen en mindre chance for at de beslutter at sende dig bag tremmer, når de opdager at du har snydt deres penge fra dem.

Der tages forbehold for det tilfælde, at dette mlm firma ikke er et pyramidespil, på trods af den præcise beskrivelse fra din side, som peger på den ulovlige konstruktion.

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)