Jeg har også selv været slæbt med til et Herbalife-møde engang og jeg havde godt nok svært ved at lugte millioner. Religiøs retorik, manglende selvværdsfølelse og lav selvstændighed prægede forsamlingen... Ikke millioner eller Las Vegas. Hvordan nogen kan fristes af MLM og hele den "stemning" der følger med, forstår jeg ikke. Men hvordan nogen kan fristes af noget som dette pyramidehalløj, forstår jeg virkeligt slet ikke! |
Dato: 31-08-2006 19:58:03
Forfatter: noa rodericMen det er egentlig en herlig følelse det der man får af at være med sådan noget her... Man får den der success følelse.. man vil hjælpe de andre.. man vil tjene penge.. nu giver man det en ordentlig skalde... Så man ikke skal tage lån til uddannelsen..
Undskyld men er det egentligt ikke en værre omgang pis? Helt ærligt?
Succesfølelse? Føler du at du har opnået succes ved at indbetale penge med dit kreditkort og spamme et par forums?
Vil du hjælpe andre? Forstår du ikke hvordan systemet fungerer? For hver gang én tjener penge er der to der brænder nallerne.
Du tjener penge? Tjah, den må jeg medgive dig. Hvis ikke de snyder dig og der er nok der hopper på limpinden, så kan du sikkert tjene lidt lommepenge i en meget begrænset tidsperiode.
Du giver den en ordentlig skalle? Ja, jeg kan godt se det er hårdt arbejde da. Du slider og slæber! :)
Pas i øvrigt på de ikke oven i købet udnytter dig til pengevask. Det er ikke usandsynligt.