Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mercedes eller Opel/Nissan/Renault? Varevogn....

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Feb 06
Indlæg ialt: 397
Fra  Rozone Scandinavia Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.
Er her nogle der har "kvalificeret" råd til mit valg af ny/ekstra bil i firmaet.

Valget står imellem en Mercedes Vito eller en Nissan Primastar (el opel/renault's bud på samme varevogn) 

kom frisk :)

Fra Dianalund
Tilmeldt 8. May 09
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 23:07

Hej

Vil helt sikkert fraråde  Mercedesen, de er hamrende dyre i rep. / service ect.. ( for ikke at snakke om timelønnen )

Og de er ikke pengene værd.

Hop du helere på en af de andre. :-)

Mvh Christian

Online FashionStore - www.iwoman.dk  - Modetøj til hverdag og fest!

Tilmeldt 21. Jan 08
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 08:58

Da vi skulle købe nye biler til firmaet, lagde vi naturligvis først  fokus på hvad vi skulle bruge af plads og lig. Herefter på hvilke signaler vi ønsker at sende. I min verden kan bilerne "tolkes" således: Mercedes=  fokus på detailjer, kvalitet, den udstråler den er meget dyr(hvilket den ikke er), og nogen vil mene den er "blæret". Nissan/Opel/Renault= standart varevogn, pæn enkel og simpel.

Vores valg stod mellem Transporter og Vito, vi endte men Transporter da den har samme kvaliteter som Vitoen, men er lidt mere "robust".

Så jeg vil anbefale Vitoen. (eller en VW Transporter)

Reservedele til Mersedes koster ikke mere end andre, og Mercedes Danmark har nogle yderst fornuftige service aftaler.

Tilmeldt 5. Sep 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:51

Hej.

I burde vælge Nissan, Opel eller Renault 

Det er en pæn bil med mange muligheder

Vi har sådan en , det eneste der er blevet ofret/repareret udover diverse services er styrekuglen højre side ellers har det bare kørt derudaf

Vi har haft den i 6 år

Mvh

Per

AT Design

Tilmeldt 17. Feb 06
Fra  Rozone Scandinavia Skrevet kl. 10:14

Yep - vi har valgt en Nissan Primastar.

Der er en verden til forskel bare i komforten. Vito og Transporter når den ikke til sokkeholderne - efter min og et par andres mening, som har prøvet dem :-) 

Transporteren var som at komme ind i en 10 år gl kassevogn. Motorstøj og raslen/støj fra varerummet. Og så havde den kun 5gear.
Vitoen virkede som en slider. Men de forsøger at få den til at virke som en personbil, hvor man sidder langt nede ved jorden. Og så er der mere kabinestøj end i Nissaen.

Det var lige min mening :)  

Fra Svendborg
Tilmeldt 31. Aug 06
Indlæg ialt: 422
Skrevet kl. 00:52

Hej SPF

Vil du ikke når du har haft den i et par md. skrive en anmendelse af den her inde. Jeg vil hellere høre anmendelse fra brugere end fra jounalister.

mvh.

Thomas som også snart skal finde en ny varevogn

Tilmeldt 17. Feb 06
Fra  Rozone Scandinavia Skrevet kl. 07:26

Sæ'føli! :)

Kan se du søger varevogn.

Vi har også en Ford Transit Connect. Det er en lidt mindre størrelse varevogn, men den har kun vist sig fra sin positive side.
De sidste to år er der kørt 100.000km i den, og den har været og er YDERST stabil, og billig i drift.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)