Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføringsproblem

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Hellerup
Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg spankulerer lidt rundt med tanken om salg af en revolutionerende hudcreme. Salget i United States er eksploderet, og produktet svømmer i succes. Dog har ingen i Danmark kastet sig ud i projektet.

Mit første spørgsmål er så, da det er første gang jeg begiver mig ud i kosmetik branchen, om jeg skal tage forbehold for specifikke EU regler omkring indhold/produktion af de hudprodukter jeg får bestilt hjem på tværs af atlanten?

Da jeg ikke vil starte en hjemmeside op omkring et produkt, hvis markedsinteresse endnu ikke er testet i Danmark, overvejede jeg om I har idéer til andre måder at reklamere og markedsføre hudproduktet på?

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 20:36
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Hej DSinc det er lidt svært at, at lave en markedsføringsplan til en creme, hvis du ikke fortæller hvad den kan bruges til/mod!

Fra Hellerup
Tilmeldt 6. Aug 09
Skrevet kl. 23:35

Hej Delinda. Uden at være alt for specifik, er det en blegecreme der kan bruges overalt på kroppen.
Hvad mangler du at vide, for at kunne udføre en såkaldt markedsføringsplan?

Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 11:14

Hej Daniel

Du er velkommen til at ringe til mig, hvis du har spørgsmål - og måske jeg kan hjælpe dig med nogle af de ting du "tumler" med.

PS: Vi kender vist hinanden Cool

Med venlig hilsen

Lillian Pabst

Fra Hellerup
Tilmeldt 6. Aug 09
Skrevet kl. 20:55

Hej Lillian.

Lidt af et sammentræf - verden er lille :)

Jeg hører fra pålidelige kilder at jeres forretning kørte/kører godt, så det kunne da være spændende med lidt input fra en der kender branchen. Var det New Skin jeres produkt hed?

Du kan maile mig på

d_aarestrup@hotmail.com

Daniel Stamm Aarestrup

Fra Østerbro
Tilmeldt 14. Aug 09
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 00:15

Hej Daniel

Kan du fortælle lidt mere om produktet ? Det er ret svært at komme med et forslag til marketing, uden at vide hvordan produktet virker...

Partner @ The Social Agency 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)