Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Domæne | Webhotel | Website Builder...

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Apr 07
Indlæg ialt: 51
Fra  WEB U Skrevet kl. 01:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hoff1976:

Jeg er den glade nyudsprunget iværksætter. Jeg har købt domænenavn (.com) og webhotel hos Dandomain. Jeg har nu naturligvis brug for opbygning af mit website...og her går jeg så lidt i stå...Er på ingen måde i nærheden af at være "IT-freak" :-)

Må man spørge hvad du har tanker om skal være på dine sider? Hvilket er ret vigtigt i forhold til valg af CMS. Ud fra det, kan du sikkert få nogle mere præcise anbefalinger af CMS. Det er ikke sjovt at finde rundt i junglen alene. Men samtidig er de fleste også biased når de anbefaler et CMS (derfor anbefaler jeg ikke WEB U - endnu). Ment på den måde at de fx har prøvet et par stykker, og er faldet til med fx WordPress efter en anbefaling, eller fordi Google har fortalt dem det pga den massive brug af det. Du skal helt klart finde noget der kan løse den opgave du har, og forhåbentlig ikke tage til takke med det halve, fordi du ikke kan finde den rette løsning.

Så fortæl gerne om dine krav.

Tak.

WEB U - Vi har løsningen der kan gøre opdateringen af din hjemmeside lettere end nogensinde før!

Tilmeldt 2. Feb 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:37

Hej!

Mine krav er meget simple, da det blot skal være en hjemmeside med eksempelvis op til 5 hovedmenuer, oversættelse engelsk-dansk, så det er på ingen måde avanceret - og slet ikke i min opstart. Det er virkelig simpelt!

Jeg føler mig lidt låst, da jeg tilsyneladende nu har udelukket mig selv fra eksempelvis at anvende mono.net, hvis jeg vil fastholde mit eget domænenavn. Nu har jeg så undersøgt muligheden for at flytte domæne - og har fået oplyst at jeg skal vente 60 dage, hvilket naturligvis ikke er optimalt ift. virksomheden. Derfor er jeg fortsat på jagt efter en løsning, som er forholdsvis nem. I den sammenhæng har jeg helt klart begået en fejl ved mit køb hos Dandomain, da jeg nu er ude i Joomla, Wordpress eller lignende. Dette anvender jeg i nogle andre forbindelser - og det er bare ikke lige så nemt som de færdige designløsninger, hvor man som bruger blot skriver og publicerer. Det er ingen hemmelighed at jeg ikke brænder for ftp m.v. :-) Jeg ville gøre det så godt ved mit køb hos Dandomain efter anbefalinger - og jeg har helt sikkert skudt over mål i forhold til mine krav. Lige nu sidder jeg med muligheden for en billigere løsning (Joomla, som gør det tungt for mig) kontra en investering på plus kr. 7000,- - og hvor mit indtryk i øvrigt er at jeg fortsat vil opnå en rimelig simpel hjemmeside.

Det er ingen hemmelighed, at jeg virkelig ærger mig over mit første forsøg på "at være dansk" på nettet...Jeg skulle fra start have valgt en anden løsning, men det ved jeg jo så nu :-)

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 10:44

Det tager sjældent mere en et døgn at flytte dit domæne, hvad er det for et domæne?

Fra København
Tilmeldt 7. Nov 06
Indlæg ialt: 253
Fra  Netsite A/S - Domæne & Webhotel Skrevet kl. 10:49

Hvis .com domænet netop er registreret, så kan man ikke lave en transfer inden for de første 60 dage, men du kan f.eks. sagtens bede din domæneleverandør ændre navneserverne til f.eks. monos. Prøv at høre dem, om det er en mulighed.

Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 15:17

Hej

Jeg kan hjælpe dig, mens jeg har min IT-virksomhed, og vi designer og udvikler hjemmesider til meget lav pris. For nylig har vi indført en pakke, der er medtaget domæne + hosting + web-design og udgifterne til hele pakken, er kun 3333,-Dkr.

Hvis du er interesseret, skriv til mig på: studio@goodmanstudio.dk og jeg vil sende dig et TILBUD der holder alle oplysninger.

Venlig hilsen

GM

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 16:41

@GMStudio>

Tjek lige datoen på indlægget :) Man må forvente at han har fundet en der har løst opgaven.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)