Vi har startet et bookingbureau som er en gratis service for dig, som er ved at planlægge et arrangement. Vi bestræber os på, at kunne levere underholdning, mad og musik fra den mindre private fest til større firma-events! Vi står i denne situation at vi har indtil videre ringet rundt til 400 potentielle kunder dvs. catering selskaber, entertainere og musikere og over halvdelen lød meget interesseret i projektet. Vi står bare med problemet at det er svært at få kunderne vi snakker med i telefonen til at gå ind på hjemmesiden og oprette sig som kunde. Det er en gratis ydelse vi tilbyder. Email er ulovligt at sende rundt før man har snakket med kunderne, da dette er spam.
VI søger en ny metode til at komme i kontakt med vores kunder - og kan simpelthen ikke forstå hvorfor folk siger nej til en gratis service, som kun kan påvirke deres virksomhed med en større omsætning.
Med venlig hilsen KBUK Cooperation - www.dinunderholdning.dk |
Du kunne jo spørge dem i telefonen om du må oprette dem i systemet og sende dem deres login pr. e-mail?
Så har du opfyldt lovens krav om samtykke samt har fået dem oprettet som brugere.
Der bør så være et sted når de logger ind første gang at de så aktiverer deres konto og accepterer betingelserne, herunder at du må kontakte dem pr. e-mail med f.eks. reklame :)