Jamen det er jeg da sådanset også helt enig i. Men manden står med et problem i et system der allerede ER sat op. Han prøver at bruge "align left" funktionen i WYSiWYG editoren, det skal sq ikke kræve at han er inde og rode med CSS.
Helt enig. Det ville jeg heller aldrig levere et system, hvori man skulle. Så vi kan konkludere at tråd-starter enten udvikler selv (hvorfor han må være forberedt på at lege med lidt kode) eller har haft dårlige udviklere (det kan høre med at der måske ikke er givet tilstrækkelige instruktioner).
Det lød bare på dit første indlæg som om at du skød skylden på systemet Joomla. Man kan sætte mange parametre i joomla, men meget af det designmæssige ligger i koden. Det er for at gøre brugen nem og enkel. Hvis man havde en milliard parametre i adminstraionsdelen, ville det alligevel tage en gennemsnitsbruger enormt lang tid at finde ud af. Hvor man skal sætte grænsen for hvad der er brugerrelevant kan man altid diskutere.
I nogle Joomla-basserede systemer vi leverer, deaktiverer vi faktisk noget af standard funktionaliteten, for at slutbrugeren ikke ved en fejl kommer til at ændre på nogle af de parametre man kan sætte, og på den måde laver koks i design eller struktur.
Men GWeb, jeg tror vi er på samme side, selvom vi i de første indlæg lyder meget uenige. Jeg tror egentlig også Rasmus er dér.
Det korte og det lange - en mand skriver om et problem - vi giver ham den korrekte løsning på hans problem. Det skulle der ikke være noget galt i. Om der så er nogle andre der skulle have løst problemet før det blev til et problem, er egentlig lidt irelevant lige i den her sammenhæng. : )