Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

A-kasser er jo en jungle....

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu vil jeg ikke trætte alle med en efterhånden lang historie, som sikkert vedrører et mindretal på Amino - men jeg vil til gengæld fremkomme med et godt råd.

Hvis du overvejer A-kasse medlemsskab, som lønmodtager eller selvstændig (lønmodtager med bi-erhverv), og går op i at du får svar, opfølgning osv., når du mailer eller skriver (altså bare indenfor 1 uge) - så vil jeg fraråde dig overhovedet at lade Ledernes Hovedorganisation (LH) komme i betragtning til at være din A-kasse og rådgiver.

Det er muligt jeg er særdeles uheldig med LH, men min personlige oplevelse er at LH slet ikke er pengene værd - så brug tiden på virkelig at foretage en grundig forundersøgelse inden du vælger en A-kasse, der forhåbentligt er mere kompetent og har en kortere reaktionstid - end den jeg fik valgt.

Vedr det LH? Ja, desværre...

Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 14:39

Har lige talt med ASE for 2 timer siden. Er registreret og modtog bekræftelse pr. mail 2 min. efter samtalen.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:02

pecoart:

Har lige talt med ASE for 2 timer siden. Er registreret og modtog bekræftelse pr. mail 2 min. efter samtalen.

Ja, nogen kan godt finde ud af at svare (2 min. - imponerende!). Jeg erindrer ikke om LH var lige så hurtig på tasterne, da jeg meldte mig ind - men i så fald er det en egenskab LH, i mit tilfælde og i den grad, har mistet siden... 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)