Jeg kører igen en konkurrence Via MSN Messenger og I på Amino skal da også ha'' muligheden: Hvad skal DU gøre for at vinde? ![]() "Mixmeister.dk – Vind drinkspakke!" i dit navn/personlige meddelelse på din MSN Messenger. ![]() ![]() Vinderen af drinkspakken Kylie bliver udtrukket på et tilfældigt tidspunkt i uge 36 (4. - 10. sep. 2006) ud af de online tilmeldte. |
Vind drinkspakken Kylie
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
- 1
Freelance webudvikler der leverer digitale løsninger via stærk webudvikling og grafisk flair.
Men nok om det - hvordan gik det med den sidste kampagne? |
Det kan du på sin vis ha ret i. Sagen er det er en billig og effektiv måde at nå ud til mange på. Jeg kan se bare den første dag udelukkende ved selv at have slogannet stående i mit eget msn navn, at næsten 4 gange så mange som normalt har besøgt min side. Dertil er deltagertallet pt. på 20 mennesker og jo flere der tilmelder sig konkurrencen desto flere besøgende :) Se ud fra udbytte og pris på den enkelte besøgende så kan det godt betale sig ![]() |
Freelance webudvikler der leverer digitale løsninger via stærk webudvikling og grafisk flair.
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)