Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vind drinkspakken Kylie

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 4. Sep 05
Indlæg ialt: 180
Fra  Ackers Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kører igen en konkurrence Via MSN Messenger og I på Amino skal da også ha'' muligheden:

Hvad skal DU gøre for at vinde?

Du deltager i konkurrencen, blot ved at tilføje teksten:
"Mixmeister.dk – Vind drinkspakke!" i dit navn/personlige meddelelse på din MSN Messenger.

Derefter tilføjer du adressen "konkurrence@mixmeister.dk" til din kontaktliste så vi har mulighed for at udtrække dig som vinder.

Vinderen af drinkspakken Kylie bliver udtrukket på et tilfældigt tidspunkt i uge 36 (4. - 10. sep. 2006) ud af de online tilmeldte.

Freelance webudvikler der leverer digitale løsninger via stærk webudvikling og grafisk flair.

Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 17:16
...ligesom sidst kan man jo diskutere hvorvidt det er liiiige i overkanten når der ikke er tidspunkt på - fx dagligt fra 17 til 19, får det til at virke liiiidt useriøst.

Men nok om det - hvordan gik det med den sidste kampagne?

Fra København
Tilmeldt 4. Sep 05
Indlæg ialt: 180
Fra  Ackers Skrevet kl. 06:54

Det kan du på sin vis ha ret i. Sagen er det er en billig og effektiv måde at nå ud til mange på. Jeg kan se bare den første dag udelukkende ved selv at have slogannet stående i mit eget msn navn, at næsten 4 gange så mange som normalt har besøgt min side. Dertil er deltagertallet pt. på 20 mennesker og jo flere der tilmelder sig konkurrencen desto flere besøgende :)

Se ud fra udbytte og pris på den enkelte besøgende så kan det godt betale sig   

Freelance webudvikler der leverer digitale løsninger via stærk webudvikling og grafisk flair.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)