Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp mig ang. lidt seo :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg har et "All in one SEO pack" på min wp blog, hvor man kan skrive sine titler og beskrivelser til sine indlæg, men udover det er der et felt man kan krydse af hvor der står "Disable on this page/post" skal det krydses af? - Jeg ved godt at disable betyder noget i stil med at gøre ting ubrugbart, men hvilken funktion har dette lille felt?

Mvh. John Bakken.

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Fra København K
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 498
Fra  Tame Skrevet kl. 12:53
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Gætter på at krydset betyder at du ikke kan SEO-optimere siden... Så lad være med at krydse af :)

Planday - Nem og mobil vagtplanlægning

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 13:10

Hej John

Disable betyder bare at slå det pågældende plugins funktioner fra for det indlæg.

Ingen grund til at gøre det under normale omstændigheder.

Mvh Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 22. Jun 09
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 13:17

Jeg har set efterlysninger af muligheden for at slå pluginets features fra på enkelte indlæg. Jeg gætter på det er et levn fra tidligere, hvor det hele var mere auto-genereret end nu. Den sprøjtede tags på og auto-generede diverse stuff som folk nød godt af, når indlægget var en no-brainer, men altså i nogle tilfælde gav ekstra-arbejde... -> at slette irrelevante tags fremfor at skrive dem selv.

Umiddelbart kan jeg ikke se nogen idé i at ønske at lave et blogindlæg uden assistance fra dette plug-in - når nu man har det installeret.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)