Nu skal jeg lige give mit besyv med på det her.
Ja, der er mange telemarketing firmaer som ikke er særlig ærlige i den her branche, men lad det nu ikke gå ud over os andre som prøver på at udføre et job for vores kunder, som de også er tilfredse med.
At der er kriterier for hvad mødet skal indeholde, eller hvem man booker med, er en naturlig del af vores procedure her hos Nordjysk Marketing.
Mht. hvorvidt man skal levere et script til firmaet, kan man sige for og mod på.
Hvis man er god til at lave et script til firmaerne, hvorfor så ikke selv ringe ud og booke mødet, når nu man alligevel har lavet så god en tale.?
Jeg tror det bedste samarbejde mellem en virksomhed og et telemarketing bureau kommer gennem kommunikation.
Så længe man får afstemt behov inden en kampagne bliver igangsat, så burde man være fri for de fleste "begynder" fejl som kan opstå.
Vi har selv flere afregningsmodeller som vi kører på kundernes mødeafregning, herunder no cure - no pay osv.
Jeg vil dog ikke sige at man skal gå efter firmaer der udelukkende har folk ansat over 25 år.? Det lyder noget kun diskriminerende i mine øjne.
Jeg har selv en ansat som er 21 år, som udfører et lige så godt arbejde som alle andre..
Vi tildeler opgaver til de personer som passer bedst på de enkelte opgaver, uanset om personen så er 20,30 eller 40 år..
Måske skal det lige siges, at ovenstående ikke er ment som et surt opstød, men en opfordring til ikke at gøre vores branche og medarbejdere værre end de er..
De bedste hilsner
Christian