Jeg har undersøgt hvad 93 kilo fragt koster fra Kina fra dør til dør. og fik en pris på ca 3900 kr, det må kunne gøres bedre da varerne ikke fylder ret meget.
Jeg ville spørge nogen herinde, hvem der kan være billige til at hente mit parti hjem. Det er nogle samples jeg har bestilt som skal importeres privat eller firma.
Hvis i kender et godt sted i kan anbefale, ville det super dejligt. Ha' en dejlig dag derude.
Jeg synes prisen lyder meget normal for næsten 100 kg. fra Kina. Har selv handlet meget med dem der ude, og spørger dem hvad de skal have hvis de ordner fragten osv. For de plejer at finde de billigste så de er sikker på at man køber produkterne.
Prisen lyder umiddelbart ikke helt forkert, hvis det er leveret DDU. Jeg vil dog gerne regne det igennem, men skal lige kende lidt mere til forsendelsen.
1. INCO Terms (hvordan har du købt det - DDU, CIF ect.) 2. Adresse + post nr. i Kina 3. Adresse + post nr. i DK 4. Mål på pakken 5. Indhold af pakken
Hvis du selv henter godset på vores lager (Kbh eller Århus havn), kan jeg klare det for 1.400 kr. + moms. Dette er baseret på søfragt (ca. 30-35 dages transit), og på INCO term FOB Shenzhen.
Der er ingen ekstra udgifter! Din leverandør skal blot levere varerne til mit kontor i Shezhen (INCO term = FOB Shenzhen), og så skal du selv hente dem på vores lager i DK.