Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sponsor til gokart team

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Aug 09
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Vi er to unge drenge fra Århus som køre meget gokart, efterhånden på et meget højt plan.

Vi deltager i Jysk fynsk mesterskab, DM, og Nordisk mesterskab.

Som i måske ved er Gokart ikke den billigste sport som man kunne finde sig, og derfor forsøger vi at finde støtte fra potentielle sponsore så vi kan blive ved med at udføre vores sport på samme høje plan.

Jeg selv, Martin 16 år, ligger nr. 4 i DM, nr. 3 i jysk fynsk og satser på en top 5 ved nordisk mesterskab her i weekenden.

Jeg er også blevet tilbudt en sæson i en italiensk formel klasse ved navn Furmula Azzurra, så det er jeg også ved at finde penge til :)

Til gengæld for et sponsorat kan i få jeres logo på vores hjemmeside www.hoghracing.dk, samt på vores teambil som kører rundt i hele landet især østjylland, i kan tilmed også få logo på vores dragter, teamtøj og jakker. derudover vil vi gerne stille os til rådighed med vores karter og alt grej til eventuelle firma arrangementer osv. i kan tilmed også få billeder som kan bruges til markeds føring.

Hvor mange af de forskellige reklamer får kommer selfølgelig an på sponsoratets størelse.

Høghracing er et moms registreret firma så vi kan sende en regning til jer hvis et sponsorat skulle blive akuelt. :)

Men skriv hvis i har nogle spørgsmål eller ønsker at indgå etsamarbejde :)

Venlig hilsen

Martin Høgh

/Høgh Racing

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 337
Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Det er jo noget mere i det med at være sponsor end bare få et klistermærke på din dragt, efterhånden er det blevet en hel videnskab. 

Hvis ikke der lige er nogen herinde kan du evt henvende dig til et firma som http://www.sponsorpeople.com/ dem har jeg brugt nogle gange, men de ligger altså i København, jeg ville dog tro at google kunne hjælpe dig til at finde noget lign i Århus, dem kender jeg så bare ikke noget til.

Nicolai

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)