Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback: Brugervenlighed af joomlatutorials.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 01:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg for små 2 måneder siden lancherede joomlatutorials.dk oprettede jeg en tråd herinde, hvor jeg fik intet mindre en 20 gode svar fra brugere her på amino til, hvad jeg kunne gøre for at forbedre sitet.. Mange af rådende fulgte jeg, og det gav bestemt mit site et "notch" op ad.

Siden da er der løbet meget vand under broen, og jeg synes efterhånden at jeg er ved at få opbygget et nogenlunde respektabelt site. Designet er jeg overordnet tilfreds med, men jeg føler stadigt, at opbygningen af sitet virker lidt kluntet, og det tror jeg går ud over brugervenligheden.

Til sagen: Jeg søger nogle gode forslag til forbedringer.

Her er et par hjælpespørgsmål:

• Bør sitet have sektioner - og hvordan bør disse være opdelt? Her taler jeg altså den overordnede upbygning - hvad giver den bedste struktur!?
  • Vil man have videotutorials og skrevne artikler hver for sig - eller er det ligemeget?
  • Hvad bør jeg have på forsiden?
  • Hvordan får jeg jer til at tilmelde jer mit nyhedsbrev?
  • Hvis sitet ikke fanger jeres interesse:
    • Hvorfor? Farvevalg? Ustruktureret? Dårlig kvalitet af videoer? Dårlige artikler?
  • Hvad kunne gøre sitet mere interessant?

Skyd endelig løs. På forhånd mange tak!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:10

Kommer med en lidt dybere beskrivelse lidt senere, men indtil videre skal du kigge på flg.

-----------

1 - Sidens Crossbrower-venlighed:

På mit ene site (simontoerring.dk), som er mest henvendt IT-folk (var det i hvert fald før i tiden) lå på ca. 50% firefox-folk. Der er lidt småproblemer med det, f. eks er din søgeboks placeret lidt.. ja.. kreativt i firefox 3.X.x. Få det udbedret

2 - Småfejl

damen med bogen virker meget pixeleret (strukket?) i IE end i firefox

når man hover'er blå menupunkter bliver de HELT hvide

ved ikke hvor meget der er joomla's skyld, men W3C brokker sig også (dog meget lidt i forhold til meget større sites) (Link)

-----------

Det er altså overhovedet ikke for at flame dit site (har allerede brugt det lidt faktisk), synes godt om artikler osv og tror helt sikkert der er succespotentiale i det. Har bare ikke lige tid til at skrive en lang andmeldelse lige nu

MvH

Simon Tørring

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 01:35

Hej Simon.

Tusind tak for feedback - lidt har også ret Smile

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 03:57

Jeg har her i nat prøvet at tilføje og optimere en såkaldt tag-cloud, med de mest interessante emner. Er meget interesseret i at høre folks mening om denne: En en tag-cloud en god ting på et website? Personligt bruger jeg tit disse tagclouds, men hvad med jer andre?

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 17:09

Slet ingen der vil komme med lidt feedback? - lidt har også ret Smile

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)