Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

feedback på hjemmeside under opbygning 2

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Jul 09
Indlæg ialt: 12
Fra  Syddjurs Gulve Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa alle.   prøver lige igen da mit første indlæg gik i kage. (man er jo ny)

Er der nogen som vil være flinke, at komme med feedback/kritik på min nye hjemmeside der er under opbygning (ris,ros samt gode råd.)

Jeg er godt klar over, at der mangler noget tekst.

 Det er til et gulvfirma (gode råd til dette) Men hvad synes i om opstillingen? Der er stort set intet grafik, men har prøvet at holde det simplet.

 Alt feedback er velkommen..

Websitet er : http://egulve.s-11.dk/

Fra København S
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes den er rigtig flot, men der er to ting som jeg vil ændre på:

1: I toppen hvor der er menu linjen, der ville jeg lave en form for indramning så ordene ikke bare står alene..

2: De to billeder neden under skal gøres større, så de passer med bredden på teksten og billederne neden under eller også skal man gøre teksten smallere, så det passer med de to billeder lige over!

 

Ellers super godt..

Altid en ny ide!

Fra Værløse
Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey!

(1) Har du lavet det for et firma, eller er det (2) noget nogle webdesignere har lavet for dig?

Hvis 1: Fjern teksten med det samme, og brug i stedet mumle tekst (Lorem ipsum dolor sit amet...) da det ellers vil ødelægge muligheden for en god placering i google for firmaet i fremtiden. (Duplicate Content)

Hvis 2: Få dem til at erstatte teksten med mumle tekst. Det er vigtigt for dig. Læs oven over

 

-----------------------------

Feedback:

Flot hjemmeside, den ser sku flot ud

Men uha uha, dårligt at det er lavet i tables (10 år gammel metode, og meget uproffesionelt) - det skal laves i css

Billederne i bunden af forsiden udstråler dog langt fra proffesionelle og flotte gulve. Ikke at det er dårligt lagt, men billederne skal være flottere (tydeligt at se at de er taget med et kompakt kamera uden stativ osv. - det kunne være mere prof)

God idé med slideshowet. Men mærkelige billeder (vans, en pige som sover..)

 

Held og lykke

Morten

Få et godt webdesign til en lav pris på owix.dk - drevet af unge iværksættere

Tilmeldt 25. Jul 09
Indlæg ialt: 12
Fra  Syddjurs Gulve Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Tak for et godt svar, man kan du uddybe det der med mumletext, da jeg aldrig har hørt om det før?

Billeder er prøve billeder.

Mvh Kenneth

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

hurtig note: Den træ-texture du har brugt øverst fungere ikke så godt på store skærme da der ikke er blød overgang når det repeates. Sidder ved en 24" skærm (1920x1200) og der ser det ikke så godt ud.

Ellers fin side. Er det CMS eller hvordan?

 

mvh René

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

ps: drop sikkerhedskoden på kontaktsiden... det er ikke nødvendigt og det skræmmer kunderne

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Yes Hej Kenneth.

Super lækker hjemmeside Yes

Billede af det sovende barn , beholde den. Den ustråler trygehed ! Et væsenligt parameter for din butik.

Ja, billederne med trapperne har ikke samme lys-kvalitet som dine andre billeder.

MEN din tekst for SUPER SUPER god fra en sælgers synspunkt. Det er ikke så tit jeg siger det Big Smile

9 ud af 10 her fra.

Held og lykke med butikken.

VH Glenn.

Fra Værløse
Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

kasatoo:

Hej Morten

Tak for et godt svar, man kan du uddybe det der med mumletext, da jeg aldrig har hørt om det før?

Billeder er prøve billeder.

Mvh Kenneth

 

 Jo, sagtens

 

Altså jeg går ud fra at hjemmesiden lige nu ligger på et prøve domæne, dvs. den adresse den ligger på nu, er ikke den kunderne skal indtaste for at komme til din hjemmeside (det håber jeg da ihvertfald ikke Wink )

Når hjemmesiden så er færdig, skal den selvfølgelig flyttes hen på det rigtige domæne. Det er så her problemet opstår, fordi: teksten som allerede vcar skrevet på prøvedomænet er den samme som den på dit nye domæne. Nu opdager google dit rigtige domæne, og tror straks at teksten er en kopi af hjemmesiden på prøvedomænet, da de er helt identiske (kaldes duplicate content). Det betyder at din hjemmeside bliver degraderet osv. osv., og du får en utrolig dårlig søgemaskine placering (placering i google, yahoo, jubii osv)

Nu ved jeg ikke om det er for sent at rette (det tror jeg det er), men hvis det er, er du nød til at skrive helt nye tekster.

Derfor mente jeg i stedet at man burde have brugt noget mumletekst i stedet for den rigtige tekst, da det jo bare en ikke-færdig version af din hjemmeside. Derfor bør du kopiere mumletekst herfra, da det jo ikke skader din søgemaskine placering

 

Håber det hjalp, ellers snak med din webdesigner/programmør og giv ham et par tæsk fra mig af. Og så se at få det rettet ;-)

 

/ Morten

Få et godt webdesign til en lav pris på owix.dk - drevet af unge iværksættere

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)