Prisen var til introduktionspris. Hvor vi ville have kørt nogle kunder igennem for at se hvilket tidsforbrug via reelt havde pr. kunde. Så ja, det er en prisstigning, men man få ikke et så gennemarbejdet setup andre steder for den pris.
Ja det må så stå for egen regning.
I tilbyder en standard template modificeret med kundes logo/farver osv. Vi tilbyder derimod helt unikt design bygget fra bunden for 9.995,- (ikke på DanDomain men Magento). Dette inkluderer alle udgifter hele første år hvorfor der ikke oven i design prisen skal betales "leje" til DanDomain.
Men det er så fordelen ved at vi bruger et outsourcet team og bruge open source (gratis) software.
Grundet sygdom og en masse andre uheldige omstændigheder, har det ikke været muligt for mig at besvare mail, indlæg osv. Men jeg er på banen igen, og vil derfor gerne genoplive denne tråd, da de evt tilbud der er kommet naturligt nok har ændret sig. Så i må meget gerne komme på banen igen
Grundet sygdom og en masse andre uheldige omstændigheder, har det ikke været muligt for mig at besvare mail, indlæg osv. Men jeg er på banen igen, og vil derfor gerne genoplive denne tråd, da de evt tilbud der er kommet naturligt nok har ændret sig. Så i må meget gerne komme på banen igen