Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart hvordan?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Aug 05
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg sidder her og skriver på min nye forretningsplan, og har et par spørgsmål til jer alle.
Ved det har været oppe og vende før men her kommer den igen.
 
Jeg har været selvstændig før og gik desværre konkurs og blev personligt hængt op på nogle gamle kontrakter fra I/S tiden, det har betydet at jeg har fået en gæld som jeg slæber efter mig og hver gang jeg køber noget har jeg en kreditor i nakken .
 
Derfor er mit spørgsmål nu til jer,
 
Hvis man opretter en trust fond, og lader trust fonden eje et engelsk ltd. selskab og der igennem driver sine forretninger både i Danmark og resten af EU, skal lige siges at det er flere ting jeg har gang i men alt der inden for IT og Internet.
 
Er der nogle fordele og ulemper ved det som man skal tage højde for?
 
Og nej det er ikke for at komme i skattely, men for at kunne starte igen er jeg nød til og enten betale min gæld, eller gøre noget andet lige som dette.
 
Kom med jeres input
 
-Per
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har selv kigget lidt nærmere på et ltd selskab fremfor et aps, men nogen konkrete erfaringer kan jeg dog ikke give dig. Ikke endnu i hvert fald ;)

Anyway, har et par interessante sider jeg er stødt på undervejs som du måske finder brugbare:
- www.ivaerksaetteren.dk/dk/default.asp?filnavn=/dk/etablering_af_selskab_i_england.asp
- www.offshore-fox.com

samt en stak "udbydere" indenfor området:
- www.dintryghed.dk
- www.firmastart.com
- www.offshoregibraltar.com
- www.office-center.info
- www.anglodan.co.uk
- www.offshoreconsult.dk
- www.redseamanagement.com

Som du selv siger har det været oppe før, og der findes derfor også en del indlæg her i debatten omkring emnet.

Håber at du finder noget brugbart, og vend endelig tilbage hvis du vælger at springe ud i det og får noget erfaring der er værd at øse ud af :)
Tilmeldt 27. Aug 05
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :
De virksomheder i Danmark som tilbyder at oprettelse ens virksomhed som ltd, de tænker kun på skattely, kan jeg se efter de mails jeg har kørt med et par firma'er indtil nu.
 
Men det er jo ikke min mening at jeg vil i skattely, jeg vil bare beskytte mig selv personligt, vores bedste venner told & skat skal nok få deres del af kagen, vil bare ikke have kreditore fra min gamle virksomhed til og hænge på nakken af mig bare der er en krone i kassen.
 
Så hvis noget af jer ligger inde med oplysnigner både for og imod så kom med dem.
 
-Per
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)