Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler hjemmeside/forum

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Aug 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg har nu fulgt med i snakken i et stykke tid, og jeg går og overvejer mit eget lille projekt. Det er måske ikke iværksætteri, i den rigtige forstand - i hvert fald ikke til at starte med. Og det handler nok også mere om at indhente et tilbud.

Men hvor om alting er, så vil jeg i hvert fald starte mit eget lille forum/community blandt nogle af mine venner - og her er det nok mere forum, end at lave noget ala facebook/twitter osv. Og dertil skal jeg bruge en hjemmeside. Jeg har selv fiflet med hjemmesider for mange år siden, og jeg går ud fra at jeg selv kunne sætte et af de gratis services op der findes. Men jeg vil omvendt også gerne have noget der ser lidt godt ud.

Så er der folk der kan/vil sætte et forum op til mig, sammen med lidt lækkert grafik - og så for en rimelig penge? Jeg er studerende, så penge er desværre ikke det jeg har mest af.

Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 485
Skrevet kl. 11:10

Hej,

Det kan jeg godt hjælpe dig med :)

Jeg kan hjælpe med forskellige løsninger, til forskellige priser. Så vi burde kunne finde noget der passer dig til en god pris. Send mig en mail med dine ønsker til krii08@hotmail.com med dine ønsker så sender jeg dig et uforpligtende tilbud..

Mvh Kristoffer

Fra Vejle
Tilmeldt 26. Jul 09
Indlæg ialt: 344
Skrevet kl. 11:12

http://www.phpbb.com/

Der ligger et godt GRATIS forum, som er meget let at sætte op

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:15

Hej JJ,

Jeg vil gerne påtage mig opgaven til en SU venlig pris. Du skal være velkommen til at sende mig en mail på: post at madsstampe dot dk 

Min kalender er tom i øjeblikket, så jeg vil kunne gå igang med det samme. Prisen for opgaven afhænger naturligvis af om det er opsætning af et eksisterende forum eller om det skal udvikles fra bunden. Send gerne en uddybning af dine ønsker og krav.

Mvh

Mads

Fra København K
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 498
Fra  Tame Skrevet kl. 11:35

Hejsa,

Gå ind på ning.com - der kan du oprette forum og hele skidtet. Gratis :)

Mvh Christian, Reklamebureauet EMAZE

Planday - Nem og mobil vagtplanlægning

Fra Vissenbjerg, Fyn
Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 11:48

Hey jj.

Jeg ville gå på b-one.dk og købe dit eget hotel. Koster vidst ca 375 kr som start gebyr for et år. Så har du dit eget og kan gøre med det hvad du vil.
Derefter gå på phpbb.com og hent deres forum pakke og installer på din side. Senere kan du altid google efter nye designs til dit forum og selv redigere i det. Husk altid at have noget sikkerhed på dine forums, for ellers vælter det ind med erotik spam (viagro, dildo osv osv) Har selv været offer for det. så led eventuelt efter noget hvor man skal skrive nogle bogstaver og tal ind i et felt for at kunne oprette en bruger, det kan deres bots nemlig ikke gennemskue endnu.

Mvh. Christian Hindkjær Duelund

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 09:02

jj^:
Så er der folk der kan/vil sætte et forum op til mig, sammen med lidt lækkert grafik - og så for en rimelig penge? Jeg er studerende, så penge er desværre ikke det jeg har mest af.

Jeg vil gerne stille et "lille" webhotel til rådighed for dig, uden forpligtelse og beregning. Her kan du endda bruge vores 1 kliks installer (Installatron" og installere forskellige forums. Hvis du så vokser ud af "rammen" kan vi altid tage den derfra :-)

Se mere her

http://www.megahost.dk/webhoteller.php 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)