Hej Amino, Jeg har nu fulgt med i snakken i et stykke tid, og jeg går og overvejer mit eget lille projekt. Det er måske ikke iværksætteri, i den rigtige forstand - i hvert fald ikke til at starte med. Og det handler nok også mere om at indhente et tilbud. Men hvor om alting er, så vil jeg i hvert fald starte mit eget lille forum/community blandt nogle af mine venner - og her er det nok mere forum, end at lave noget ala facebook/twitter osv. Og dertil skal jeg bruge en hjemmeside. Jeg har selv fiflet med hjemmesider for mange år siden, og jeg går ud fra at jeg selv kunne sætte et af de gratis services op der findes. Men jeg vil omvendt også gerne have noget der ser lidt godt ud. Så er der folk der kan/vil sætte et forum op til mig, sammen med lidt lækkert grafik - og så for en rimelig penge? Jeg er studerende, så penge er desværre ikke det jeg har mest af. |
Hej,
Det kan jeg godt hjælpe dig med :)
Jeg kan hjælpe med forskellige løsninger, til forskellige priser. Så vi burde kunne finde noget der passer dig til en god pris. Send mig en mail med dine ønsker til krii08@hotmail.com med dine ønsker så sender jeg dig et uforpligtende tilbud..
Mvh Kristoffer