Hej Alle, Tusind tak for Jeres indspark. Man lærer jo (helst) noget nyt hver dag, og det er i sandhed gået så småt op for mig, at jeg skal revurdere nogle aspekter af planen . For det første: 3.000 kommer man ikke langt med, når man vil have dét, som jeg vil. For det andet: Det nytter ikke noget at spare steder dér hvor påvirkningen af kundens perception af produktet er størst. Det er udelukkende fordi jeg ikke kender til branchen, at jeg efterspørger arbejdet til 3.000 kr. Og må jeg i den forbindelse kort bemærke, at jeg forstår hvorfor folk synes det kan være svært at gennemskue markedet, når man ikke er bevendt. Yderligere, når man skal af med egne penge bliver man jo lidt mere krakilsk. Men anyways, jeg sætter stor pris på alle kommentar. Jeg tror det bedste for mig og virksomheden er at bruge lidt tid på at forsøge at forstå fordele og ulemper, styrker og svagheder og sætte det i min kontekst. Jeg vil kontakte nogle af de af Jer, der beskæftiger Jer med webshops. Og såfremt der er andre, der gerne vil på banen, så er jeg bestemt lydhør.Tak. Og det kunne faktisk være meget cool at have et taxi-selskab med billige vogne til billig pris. Jeg forestiller mig en pumpet Corolla med skørter, høj hæk og gigantiske plysterninger i bakspejlet mens Edith Piaf brager ud af højtalerne. Nogle investorer der er friske? Med venlige hilsner |
Michael:3000 DKK for en side med flash, butik lavet speicelt tilpasset jeres design, er slet ikke realistisk, jeg er ening med de andre professionelle. UD over de 3000 skal der også PBS godkendelse hvis der skal være Dankort betaling.
10,000 DKK for standard plus de flash banner der skal med,uden betalings delen så kan vi også være med og valget af butik er din, om der skal være OSC, ZENCart Joomla, Drupal eller Magento.
Jeg kan kontaktes på durian@gmail.com eller du kna ringe til mig på 5280 7156
Vores pris er basert på at i leverer et færdigt design
Hilsen Michael
By the way... vores pris på 10.000 var inkl. unikt design og hosting+betalingsgateway år 1.