Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fornuftigt tilbud på Udvikling af hjemmeside

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 10. Feb 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 01:24
Hvor mange stjerner giver du? :

I forbindelse med ny opstartet virksomhed, har vi behov for udvikling af hjemmeside med webshop. Virksomheden er i kunstbranchen og skal sælge kunst online, og det er vigtigt, at du som udvikler, er i stand til at sætte dig ind i vores behov. Vi har et design samt design ideer, men er ikke determinerede.

Hjemmesiden skal være simpelt opbygget, men med høj æstetisk kvalitet. Dette inkluderer stilfuld flash og flot præsentation af varerne. Yderlige skal den kunne vedligeholdes og opdateres af brugere, der ikke er eksperter til webudvikling. Følgende er hvad hjemmesiden skal indeholde:

Forside, Om os, Kontaktformular, Produktportefølje (herunder seks varekategorier med ca. 20-30 varer), Samarbejdspartnere, Tilmelding til nyhedsbrev og Webshop med mulighed for betaling med Dankort, Visa, Netbank og Paypal samt naturligvis eventuelt andet.

Vi forestiller os, at du har meget erfaring med hjemmesideudvikling, og det er en fordel hvis det har været inden for den kreative branche. Ligeledes er det vigtigt, at du er i stand til at komme i kontakt med efter levering, såfremt der er behov for assistance. Løn er efter aftale, men maks 3.000 kr. Omkostninger til PBS og lignende afholdes af os.

Kom med et tilbud her eller send mig en besked såfremt du har nogle spørgsmål.

Med venligste hilsner Peter

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 01:40

Peter_Jespersen:

Løn er efter aftale, men maks 3.000 kr.

Hej Peter

Velkommen til Amino, har jeg forstået ovenstående korrekt, at du ønsker systemudvikling og grafiskdesign af ovenstående løsning for ialt tretusinde danske kroner?

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 01:53

Hej Peter

Kontakt mig på mecci@live.dk så finder vi en løsning !

Dog skal du højere op hvis du skal have en webshop med.

Med venlig Hilsen

Arlo

Tilmeldt 11. Nov 06
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 02:26

Med mindre i har lavet alt grafiken klart til brug, saa mangler dit tilbud ca et 0.

Eksempel: Hvordan skal varene laegges ind. Skal vi selv komme og tage billeder af alle varene(I saa fald er budgetet nok allerede overskredet her) ?

Og hvorfor flash? Det virker som om i ikke rigtigt ved om i selv har lavet et design som skal bruges, eller om i vil have andre til at lave designet. Og det er altsaa en stor forskel.

Hvis i laver alt grafikken, og levere den klar til brug kan det muligvis laves for 3.000 kroner selvom jeg syntes det er lavt sat, men hvis opgaven ogsaa indeholder design og flash udvikling, saa er du nok naermere de 30.000 hvis de skal ligne noget ordentligt.

Qr-marketing med mobil optimerede hjemmesider.

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 04:04

Hej Peter,

Send mig en mail, gerne med en lidt mere detaljeret beskrivelse af det I ønsker siden skal indeholde, jeg vil så komme med en fornuftig pris på Jeres nye hjemmeside/shop. Har du en dato for opstart/deadline, så nævn det lige i din mail.

Indosoft er en danskejet virksomhed som hører ind under Bali Tech A/S med hovedkontor på Bali i Indonesien.

Vi er professionel leverandør af serviceydelser til danske virksomheder, herunder samarbejder vi også med flere danske IT - virksomheder, hvor vi har programmører ansat til at arbejde på deres projekter indenfor software og Internetudvikling.

Vi har dygtige programmører til software udvikling, og programmører til osCommerce, Magento, Wordpress, CMSMS, Joomla og Typo3. Samtidig med har vi dygtige grafiske designere ansat både til alm. grafisk arbejde og Flash banner/Webdesign.

Virksomheden beskæftiger professionelle medarbejdere, som alle er parate til at give jer et godt produkt og et højt serviceniveau.  Samtidig med har vores medarbejdere, med deres store erfaring, gode forudsætninger for at sætte sig ind i netop jeres opgave.

Vores priser er yderst rimelige, og samtidig med er vi fleksible med hensyn til arbejdstider.

Ser frem til at høre nærmere dig.

Med venlig hilsen

Lars

Lars@indosoft.dk 
www.IndoSoft.dk

Tilmeldt 10. Feb 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:15

Hejsa,

Tusind tak for de hurtige kommentarer. Aminoer er friske på alle døgnets tider.

For at lige besvare et par af de gode kommentarer:

- Der skal ikke udvikles et grafisk design fra bunden - der eksisterer et design udkast, omend det ikke er helt færdigt. Jeg formoder, at det er noget vi snakker videre med udvikleren om.

Vi har billeder af varerne.

Mht flash, så påpeger jeg det, fordi jeg synes, at det er en pæn måde at skabe en dynamik på en hjemmeside. Jeg forestiller mig et fading slideshow af et udsnit af vores varer, men såfremt der er mere optimale måder at præsentere dem på, er jeg da bestemt lydhør J

Jeg beklager jeg ikke har været så god til at beskrive opgavens art og omfang, men har gjort mit bedste efter evne. Skriv endelig tilbage såfremt der er noget der har brug for opklaring.

Til Jer der har opfordret til en opringning eller mail, så tak herfra. Jeg håber I forstår hvorfor jeg lige venter lidt.

Med venlige hilsner.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 10:01

Peter_Jespersen:

- Der skal ikke udvikles et grafisk design fra bunden - der eksisterer et design udkast, omend det ikke er helt færdigt. Jeg formoder, at det er noget vi snakker videre med udvikleren om.

Desværre Peter, du skal stadig have fat i en grafiker her og ikke en udvikler, og bare den afgrænsede opgave skal du nok forvente kommer til at overskride dig budget.

Peter_Jespersen:

Til Jer der har opfordret til en opringning eller mail, så tak herfra. Jeg håber I forstår hvorfor jeg lige venter lidt.

Nej det kan jeg faktisk ikke ... du burde gribe chancen ASAP og få ringet til en der kan forklare dig lidt om hvordan verden hænger sammen :) Som tidligere nævnt mangler du mindst et nul på dit budget for at kommer i nærheden af at stille de behov du efterspørger.

Held og lykke :D

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 08:44

Nu mener jeg selv at vi er ret billige. Vi har reelt kun to produkter og kan derfor optimere leverance processen af disse. Samtidig outsourcer vi design og udvikling så du som kunde ikke skal betale danske timepriser (vores er 850 men du kan vel få sultne unge freelancere uden meget erfaring ned til en 2-300 i timen).

En komplet køreklar webshop på et professionelt webshop system (Magento) samt hosting og betalingsgateway hele første år, for kun 9.995,-

Jeg tror simpelthen ikke du får det meget billigere. 3000 er ret lidt og kan måske give dig en hurtig opsætning af en standard shop, men tror ikke I får meget design for disse penge.

Hvis du vil se mere om vores produkter er du velkommen til at se mere på http://getashop.dk

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 09:30

3000 DKK for en side med flash, butik lavet speicelt tilpasset jeres design, er slet ikke realistisk, jeg er ening med de andre professionelle. UD over de 3000 skal der også PBS godkendelse hvis der skal være Dankort betaling.

10,000 DKK for standard plus de flash banner der skal med,uden betalings delen så kan vi også være med og valget af butik er din, om der skal være OSC, ZENCart Joomla, Drupal eller Magento.

Jeg kan kontaktes på durian@gmail.com eller du kna ringe til mig på 5280 7156

Vores pris er basert på at i leverer et færdigt design

Hilsen Michael

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 337
Skrevet kl. 09:54
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Peter,

Som andre også er lidt inde på er det rimelig langt ude at ville have det til den pris. (Vi ville måske gøre det for 10 gange så meget, men så skulle du godt nok også løfte meget af det selv) 

Hvis det virkelig er det der er dit budget synes jeg du skal overveje om en hjemmeside overhovedet er løsningen, ikke at jeg lige ved hvad du ellers skulle bruge, men det svarer lidt til at ville lave et Taxi firma og så sige du har MAX 7500kr til en bil, du kommer til at blive den grimmeste i branchen (men også den billigste bevares) og hvis du skal sælge noget så æstetisk som kunst on-line er købernes tillid, der bla andet øges at af din hjememside ikke ligner en hurtig stadard løsning der er lavet for ingen penge, ret vigtigt. 

Hvis du insisterer (og det gør du jo nok) tror jeg dette er det forkerte forum, det er primært profesionelle der kommer her, og der er ikke mange herinde der vil arbebejde gratis/til symbolsk betaling, så jeg vil foreslå du prøvede at finde nogle studerende, der kunne tænke sig at lave dit website som deres afslutnings projekt, kvaliteten bliver selvfølgelig derefter, men jeg tror det er der du for mest for pengene. 

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)