Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kundekartotek sælges

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Poznan
Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er der nogle iblandt jer der handler med biobrændsel??

Hvis ja så har jeg et kundekartotek med ca. 500 kunder til salg, nogle af dem er flere gangs bestillere. en del af dem har vi leveret træpiller til via www.pilleklubben.dk

pågrund af branchens tilstand sidste år valgte jeg at afvikle denne aktivitet, og til overs har jeg så et kundekartotek

Hvad kan sådan et indbringe, vi omsatte træpiller for over 2,8 millioner sidste år og har også nogle trofaste polske leverandører som ønsker kontakt til Danmark.

Hvad kan sådan noget koste, Kom med et bud i kan stå ved

mvh

Henning

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:11

Vil det ik være bedre at kontakte en allerede eksisterende leverandør? De vil sikkert være mere interesseret i køb af sådan et kartotek, fremfor nogle der vil starte op... Tvivler på du finder nogle der vil starte op indenfor den branche, da konkurrencen har gjort det svært at tjene penge...

Fra Poznan
Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 00:21

Det har du helt sikkert ret i,men søger heller ikke nogen der først vil til at starte op, der er helt sikkert nogle iblandt dette forum som allerede driver en forhåbentlig sund forretning som kunne være interesseret i mit til bud.

Jeg prøver her fordi jeg ikke vil sidde og ringe landet rige rundt, og desuden så er jeg bosat i Polen, så det ville være nemmere hvis der var en amino der kunne bruge mit tilbud til en fornuftig pris

Men ja det er blevet en rigtig luder branche, men er da sikker på at min pakke måske kunne hjælpe lidt på det.. 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:31

Beerfingers:

Det har du helt sikkert ret i,men søger heller ikke nogen der først vil til at starte op, der er helt sikkert nogle iblandt dette forum som allerede driver en forhåbentlig sund forretning som kunne være interesseret i mit til bud.

Jeg prøver her fordi jeg ikke vil sidde og ringe landet rige rundt, og desuden så er jeg bosat i Polen, så det ville være nemmere hvis der var en amino der kunne bruge mit tilbud til en fornuftig pris

Men ja det er blevet en rigtig luder branche, men er da sikker på at min pakke måske kunne hjælpe lidt på det.. 

Ja det er vel den lette løsning, og forhåbentlig findes der en herinde, som kan bruge det...

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)