Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Afgifter på slik m.m...?

Side 3 ud af 4 (38 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Laugesen:
Metro er ikke specielt billige på dette område.

Jeg konstaterede sidste efterår at chokolade som koster 30 kr. i supermarkedet blev helt identisk solgt for 90 kr. i metro. Nej Metro er ikke billige...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15052
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:04

Henrik Krogh:

Jesper Laugesen:
Metro er ikke specielt billige på dette område.

Jeg konstaterede sidste efterår at chokolade som koster 30 kr. i supermarkedet blev helt identisk solgt for 90 kr. i metro. Nej Metro er ikke billige...

Metro er ik vildt billige mere, men det hænger nok sammen med den øget konkurrence. Men Metro er meget praktisk ved større mængder...

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 20:00

Det jeg tænkte på mht. Metro, så var det mest fordi det er det eneste sted jeg er stødt på, hvor jeg kan købe sådanne ting i visse mængder - vil ikke være det vilde antal - tror jeg ikke - så det virkede lettest...

Ville kunne tage kontakt til Malaco, Haribo, Leaf osv., men de kræver nok at jeg aftager noget kun mere end jeg har brug for, så derfor virker det som om Metro vil være min eneste mulighed, såfremt jeg vil holde det indenfor de danske grænser...

Søger og søger efter danske slikgrossister, og foretrækker de der har en form for webshop hvor jeg kan handle ind som det lyster mig, men de er utrolig svære at finde - eller så kræver de som tidligere nævnt, at jeg aftager visse antal.

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 20:03

Allan Hansen:
Søger og søger efter danske slikgrossister, og foretrækker de der har en form for webshop hvor jeg kan handle ind som det lyster mig

Har du spurgt Aminos slikmafia, hvad han kan tilbyde: http://www.amino.dk/members/lauge01/default.aspx?? Big Smile

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 20:05

Yikes, vidste ikke der var mafia herinde, hehe :o)

Har lige forsøgt at kontakte ham med en forespørgsel, så må jeg se om jeg får noget for panden, hehe

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 20:24

alle de www.sliknet.dk helt spildt...

fik en mail om at du har skrevet i min gæstebog...

lidt flovt, men finder ikke nogen gæstebog..

gider du skrive på jesper@sliknet.dk , eller forklare hvor din besked havner..Embarrassed

mvh

Jesper

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 20:27
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 20:38

Hehe, sender lige en mail også :o)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15052
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:06

Allan Hansen:

Ville kunne tage kontakt til Malaco, Haribo, Leaf osv., men de kræver nok at jeg aftager noget kun mere end jeg har brug for, så derfor virker det som om Metro vil være min eneste mulighed, såfremt jeg vil holde det indenfor de danske grænser...

Hedder de ik Malaco Leaf? Anyway hvis du kan aftage minimum 1-2 1/4 paller, så er jeg ret sikker på du sagtens kan få en aftale med dem. Det svare nemlig til den mængde en lille købmand køber ½-årligt typisk, og så er du jo på niveau med dem. Kan du tage mere er det kun et +

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 21:10

Ved slet ikke om jeg får brug for så meget, eller hvor mange varer der egentlig er på sådan en 1/4 palle, men bliver det aktuelt, er det selvfølgelig noget jeg måske vil overveje :o)

Side 3 ud af 4 (38 indlæg)