Skal man så ikke vælge hvad vare man importere? |
Johannes Hyldahl:Skal man så ikke vælge hvad vare man importere?
Nej.
Skal man så ikke vælge hvad vare man importere? |
Nej. |
Jeg skulle ikke vælge, da jeg blev registreret for få måneder siden. Der kan dog godt være andre regler omkring fødevarer, medicin og andre varer, der normalt kræver myndighedsgodkendelse. Med venlig hilsen Carsten
|
Fotograf Carsten Olsen - Bryllupsfotograf og portrætfotograf i København og omegn.
Undskyld med hvad dælen mener du med det du skriver? Prøv at skriv så vi andre forstår meningen med det du skriver. Mvh Ravn |
Du er så åbenbart den eneste der ikke fatter det. |
Ikke noget krav om specifikke varer, men så vidt jeg husker da jeg begyndte med fødevarer, ændrede jeg brance - eller tilføjede ny branche. Virk.dk der ligger de forskellige blanketter. mvh jesper
|
I forhold til det offentlige er branchekoder kun til statistiske formål og uden betydning for en virksomheds registreringsforhold.... |
ja - husker ikke helt om det blot blev gjort i forbindelse med importør registreringen. Men nu vil jeg jo gerne hjælpe det offentlige med at holde styr på statestikkerne.. mvh jesper
|
Det "værste" der kan ske er at man kan risikere at få en række henvendelser fra folk, der har købt udtræk af CVR til reklameformål baseret på branchekoden.... |