Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal jeg bruge?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Amigos.

Det ser ud til at de klogeste net-hjerne læser alt under Søgemaskineoptimering (SEO), derfor ligger jeg indlægget her. Håber at det er det rigtige sted.

Som I nok allerede ved, så hjælper jeg Aminoer helt gratis med forbedring af deres salg og kommunikation.

Så i led med at jeg vil gøre min hjælp til iværksætter mere synlig, vil jeg gå PRO på Blogging.

Jeg søger derfor råd om, hvad der skal til af softwarer og specifikationer for min Blog og webhotel, når den er helt færdigudviklet.

Når den er færdigudviklet skal Blogen have følgende:

1. Hvilket Blog softwarer ?
  2. Kategorisere indlæg og emner.
  3. Vise hvor mange har læst indlægget på front-end.
  4. Lave meningsmålning.
  5. Målning af unique besøgende ialt på Bloggen + evt. hvor de kommer fra.
  6. Skal kunne lave felter til annoncer + banner (på et senere tidspunkt).
  7. Lave min eget design.
  8. Evt auto SEO plugin.
  9. Skal kunne lægge billeder i indlægget ala et blad.
  10. Skal kunne lægge video-klip i.
  11. Have et emne "hvor er Glenn" så andre kan se hvad jeg laver og hvem jeg hjælper gratis.
  12. En opslagtavle med alle dem jeg har hjulpet + deres link som jeg kan opdatere løbende.
  13. Vise en graf der viser antallet af dem jeg har hjulpet.
  14. Et emne der hedder "Hvem er Kibsgaard".
  15. et emne for downloads af værktøjer for læsere dvs de kan uploaded produkter gratis.
  16. Tilmelding af nyhedsbrev+ auto response.
  17. Email notifikation.
  18. Sikring mod spam kommentar og hacking.
  19. Evt. en betalingsgateway for salg af enkelte produkter.

Ligeledes ved jeg at ovennævnte stiller krav til webhotellet. Hvilken tekniske specifikation er minimums kravet for at kunne imødekomme ovennævnte krav ?

Dette er kun research og ikke søgning efter tilbud endnu.

Håber på en positiv respons.

Venlig hilsen.

Glenn Kibsgaard

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 21:05
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Start du med Wordpress, så er du godt på vej. De rette plugins vil kunne hjælpe med mange af dine mere spidsfindige krav.

Som du måske ved, er Wordpress gratis og kører fint på selv meget billige webhoteller.

Dine statistik- og analysekrav kan nemt opfyldes ved at kombinere med Google Analytics, der ligeledes er gratis og nemt at integrere med Wordpress.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:22

1000 tak for hurtig response. Var der ikke andet i det ?

Og tak til den som flyttet mit indlæg til det rette emne.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 21:38

Glenn Kibsgaard:

1000 tak for hurtig response. Var der ikke andet i det ?

Nej, det skulle kunne klare det meste. Har remset dine krav op her - og efter bindestregen skrevet en kommentar til hvert punkt.

1. Kategorisere indlæg og emner. - Klarer WP af sig selv. Kan bruge kategori og tags.
  2. Vise hvor mange har læst indlægget på front-end. - Google Analytics. Evt. sammen med et plugin, hvis det partout skal
  3. Lave meningsmålning. - kan klare via en WP-plugin
  4. Målning af unique besøgende ialt på Bloggen + evt. hvor de kommer fra. - Google Analytics
  5. Skal kunne lave felter til annoncer + banner (på et senere tidspunkt). - Klares i WP-temaet
  6. Lave min eget design. - Kan nemt tage udgangspunkt i eksisterende tema og tweake, eller starte selv fra bunden, hvis man føler sig modig.
  7. Evt auto SEO plugin. - findes flere. All-in-One SEO Pack eller Platinum SEO for at nævne to.
  8. Skal kunne lægge billeder i indlægget ala et blad. - Tjek.
  9. Skal kunne lægge video-klip i. - Tjek.
  10. Have et emne "hvor er Glenn" så andre kan se hvad jeg laver og hvem jeg hjælper gratis. - Kan nemt oprettes som fast side.
  11. En opslagtavle med alle dem jeg har hjulpet + deres link som jeg kan opdatere løbende. - Kan oprettes som fast side.
  12. Vise en graf der viser antallet af dem jeg har hjulpet. - Pas. Evt. lave billedet selv og lægge op.
  13. Et emne der hedder "Hvem er Kibsgaard". - Som de andre emner
  14. et emne for downloads af værktøjer for læsere dvs de kan uploaded produkter gratis. - som de andre emner
  15. Tilmelding af nyhedsbrev+ auto response. - WP kan fint integreres med autorespondere.
  16. Email notifikation. - Hvis du mener mail ved nye indlæg, kan det vist klare ved integration med Feedburner.
  17. Sikring mod spam kommentar og hacking. - Akismet er en effektiv, indbygget plugin mod spam. Mod hacking skal man selv opdatere WP hyppigt. Men kan nu klares fra interfacet med få klik.
  18. Evt. en betalingsgateway for salg af enkelte produkter. - Kan vist ordnes med lidt hjælp fra nogle proffer i stil med Brian Brandt.
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:33

Hej Frank.

1000 tak fordi du gav dig tid til at give mig mere viden. Nu har jeg en bedre forståelse for hvad jeg står overfor.

Endnu en gang tak.

Yes

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)