Hej Jeg har lovet min mor, som sælger noget undertøj derhjemme, at finde ud af hvad prisen på en hjemmeside er. Siden skal indeholde en kontaktside, nogle sider hvor der kan lægge nogle billeder af de pågældende ting hun sælger, der skal være en dankort-funktion og indkøbskurv, og det skal være muligt selv at rette i tekst og tilføje nye billeder og annoncer..Har pt. et par hundrede forskellige varer, der skal være plads til..Et slag på tasken? : ) |
Det er umuligt at give et slag på tasken, sådan gennerelt, branchen er meget forskellig.
Du vil højst sandsynlig få tilbud fra 3000 kroner og op til 5-6 cifrede beløb.
Derudover kan du også overveje en hosted løsning, hvor du lejer dig ind på en shopløsning, nogle af de mest brugte er www.dandomain.dk og www.scannet.dk, søger du lidt her på amino kan du finde fordele og ulemper ved de forskellige systemer, det har været debatteret ofte.
Derudover kan du også overveje en hosted løsning, hvor du lejer dig ind på en shopløsning, nogle af de mest brugte er www.dandomain.dk og www.scannet.dk, søger du lidt her på amino kan du finde fordele og ulemper ved de forskellige systemer, det har været debatteret ofte.
Hvis du vælger nogle til at udvikle det fra bunden, eller basere det på et opensource produkt såsom Oscommerce, skal du ikke altid vælge den billigste.
Sørg for du får et system der er gennemtestet og sikkert.
Sørg for du har mulighed for support, når systemet skulle fejle eller gå ned, dette kan ofte være et problem når man vælger de billige studerende, da de jo har skole og andet ved siden af deres freelance arbejde.
Sidst men ikke mindst, sørg for du får lavet en løsning der kan udvikles videre på, også af andre end den pågældende udvikler. Hvis shoppen skulle blive en succes ville det være kedeligt at stå med et lille og kryptisk system, andre ikke kan finde rundt i, uden at bruge ekstra udviklingstimer=højere pris.
Hvis du skulle ønske at få et konkret bud fra os kan du kontakte mig via en PM igennem siden, og læse lidt mere om os på www.venio.dk.
Held og lykke med det.
Sørg for du får et system der er gennemtestet og sikkert.
Sørg for du har mulighed for support, når systemet skulle fejle eller gå ned, dette kan ofte være et problem når man vælger de billige studerende, da de jo har skole og andet ved siden af deres freelance arbejde.
Sidst men ikke mindst, sørg for du får lavet en løsning der kan udvikles videre på, også af andre end den pågældende udvikler. Hvis shoppen skulle blive en succes ville det være kedeligt at stå med et lille og kryptisk system, andre ikke kan finde rundt i, uden at bruge ekstra udviklingstimer=højere pris.
Hvis du skulle ønske at få et konkret bud fra os kan du kontakte mig via en PM igennem siden, og læse lidt mere om os på www.venio.dk.
Held og lykke med det.