Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal have lavet en hjemmeside..

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Jun 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg har lovet min mor, som sælger noget undertøj derhjemme, at finde ud af hvad prisen på en hjemmeside er.

Siden skal indeholde en kontaktside, nogle sider hvor der kan lægge nogle billeder af de pågældende ting hun sælger, der skal være en dankort-funktion og indkøbskurv, og det skal være muligt selv at rette i tekst og tilføje nye billeder og annoncer..Har pt. et par hundrede forskellige varer, der skal være plads til..Et slag på tasken?  :  )

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 20:46
Det er umuligt at give et slag på tasken, sådan gennerelt, branchen er meget forskellig.

Du vil højst sandsynlig få tilbud fra 3000 kroner og op til 5-6 cifrede beløb.

Derudover kan du også overveje en hosted løsning, hvor du lejer dig ind på en shopløsning, nogle af de mest brugte er www.dandomain.dk og www.scannet.dk, søger du lidt her på amino kan du finde fordele og ulemper ved de forskellige systemer, det har været debatteret ofte.

Hvis du vælger nogle til at udvikle det fra bunden, eller basere det på et opensource produkt såsom Oscommerce, skal du ikke altid vælge den billigste.

Sørg for du får et system der er gennemtestet og sikkert.
Sørg for du har mulighed for support, når systemet skulle fejle eller gå ned, dette kan ofte være et problem når man vælger de billige studerende, da de jo har skole og andet ved siden af deres freelance arbejde.
Sidst men ikke mindst, sørg for du får lavet en løsning der kan udvikles videre på, også af andre end den pågældende udvikler. Hvis shoppen skulle blive en succes ville det være kedeligt at stå med et lille og kryptisk system, andre ikke kan finde rundt i, uden at bruge ekstra udviklingstimer=højere pris.

Hvis du skulle ønske at få et konkret bud fra os kan du kontakte mig via en PM igennem siden, og læse lidt mere om os på www.venio.dk.

Held og lykke med det.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 13. Nov 05
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 00:31
Hej,

Som Martin Tygsen også har nævnt, er der rigtig mange udbydere af shopsystemer, og det er derfor svært at svare entydigt på, hvad "markedsprisen" er :-)

Jeg tolker dit indlæg, som at I er på udkig efter prisfornuftig løsning, hvor I tester det at drive nethandel af. I den forbindelse vil jeg gerne nævne vores løsning, StartNetbutik.dk, som der efterhånden er en pæn række kunder der benytter. Du kan se mere om selve produktet på dets hjemmeside: http://www.startnetbutik.dk/ og hvis du ønsker at se et udpluk af vore referencer, så prøv at klikke dig ind på http://www.effort.dk/e-handel/referencer-ehandel/

Hvad enten du vælger vores eller en anden udbyders løsning, bør du efter min opfattelse være fokuseret på at finde en løsning, der opfylder følgende krav:
- Brugervenlighed (for kunderne selvfølgelig, men også for dig, som jo skal arbejde med den dagligt!)
- Søgemaskinevenlighed. Gode, reelle placeringer i søgemaskinerne (specielt Google) er som regel væsentlig mere effektive (og billige) end betalingsannoncer.
- Funktionalitet. Sørg for at have en løsning der altid virker, og hvor du kan få telefonisk hjælp, hvis det nu svigtede alligevel. Ikke for mange dikkedarer - en løsning, der gør hvad der skal uden for meget lir.

En løsning som den du skitserer, ville hos os koste følgende:
- Webshop (basissystemet) 3.588,-
- Kortbetaling 1.188,-
(Eventuelt en variantstyringsfunktion 1.188,-)
Alt i alt ville løsningen koste 4.776,- (5.964,-) ekskl. moms for et helt år inkl. .dk domænenavn, webhotel, oprettelse osv. Der kommer kort fortalt ikke andre omkostninger til.

Er du interesseret I at høre mere, eller prøve en demoshop i 14 dage, er du velkommen til at kontakte mig. Det er sommetider nemmere at tale sammen i telefonen, end at kommunikere via emails :-)
Mvh
Steen

Tilmeldt 19. Jul 06
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 07:42
Hej Jesper

Hvis I har mod på at lave noget selv, så kan du anvende DotNetNuke, der er et gratis CMS system, der også kan udbygges til at have en handelsfunktion. Jeg har selv anvendt det på essenteq.dk. Det er faktisk meget simpelt at sætte op. Jeg har anvendt webhotellet wendt-net.dk. Bengt, der er ejer wendt-net.dk er rigtig flink til at hjælpe med support.

Fra København
Tilmeldt 24. Apr 06
Indlæg ialt: 488
Skrevet kl. 14:23
Jesper.. hvis du kan bruge noget i stil med denne side www.tilenhvertid.dk , så kan jeg godt hjælpe dig for en fornuftig pris...
Fra København
Tilmeldt 18. Aug 06
Indlæg ialt: 190
Fra  Denker Media - oversættelsesbureau Skrevet kl. 15:03
Hej Jesper

Hos Denker Media kan din mor få en webshop for kr. 299 per måned. Vi kan implementere betalingskort som Dankort, Visa/Dankort, Visa, Visa Electron, MasterCard m.f. i webshoppen. Der er mulighed for at vælge mellem forskellige skabeloner.

Vi kan også hjælpe med at udarbejde designet, så det bliver tilpasset efter ønsker, behov m.v.

Du kan læse mere om vores webshop via linket her: http://www.denkermedia.dk/interactive/text.php?id=22/Webshop.htm

Hilsen Martin
Denker Media oversættelsesbureau

Fra Snertinge
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 531
Fra  odsherred-regnskab.dk Skrevet kl. 00:34
Hej

Jeg kan tilbyde en gennemtestet løsning baseret på osCommerce systemet. Systemet er udbygget med mere end 50 moduler, således er brugervenligheden i top.

Der er integration til dankort,visa m.m.

Der er integration til økonomisystemet SummaSummarum, mulighed for b2b handel,rabatter til kunder,varer eller vare grupper. Flere billeder pr vare, blot for at nævne lidt af mulighederne.

Læs mere her :

Med venlig hilsen

Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)