Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CVR Branchekode ved flere projekter

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Går og roder med flere småprojekter. Alt sammen foreløbig på i startfasen på rent hobbyniveau, men vil for at virke seriøs udadtil godt stadig være CVR-registreret (selvom jeg egentlig ikke behøver det endnu)

Hvilken branchekode bør jeg skrive, når jeg i øjeblikket roder med ting så forskellige som import/videresalg af tøj og journalistiske projekter ?

Hvordan ser det ud hvis jeg senere vil ændre branchekoden og eventuelt ændre virksomhedsnavnet ?

Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 04:31

Opper lige, i håbet om at nogen ved noget :)

Fra København Ø
Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 07:53

På  registreringsskemaet er der plads til en primær og en sekundær. Jeg er registreret med primær: fotograf og sekundær: software udvikling (kan ikke lige huske de nøjagtige betegnelser).

Ellers så ring til Erhvervs- og Selskabsstyrelsen på 33 30 77 00. Det er dem, du registrerer dig hos.

Please, vær rar at poste et eventuelt svar fra Erhvervs- og Selskabsstyrelsen i denne tråd. Jeg kunne meget vel komme til at stå i samme situation.

Med venlig hilsen

Carsten

Fotograf Carsten Olsen - Bryllupsfotograf og portrætfotograf i København og omegn.

Fra Denmark
Tilmeldt 25. Nov 07
Indlæg ialt: 262
Skrevet kl. 08:09

Mener at have læst, at branchekoden kun bruges statistisk hos E&S, og ikkke har nogen betydning, du registrere dig altså bare med det der er mest passende.

Men prøv søgefeltet, har tidligere læst omkring emnet her på Amino.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 08:55

Kaminski:
Hvordan ser det ud hvis jeg senere vil ændre branchekoden og eventuelt ændre virksomhedsnavnet ?

Ændrer løs! Det offentlige bruger kun brancherkoder til statistiske formål.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)