Går og roder med flere småprojekter. Alt sammen foreløbig på i startfasen på rent hobbyniveau, men vil for at virke seriøs udadtil godt stadig være CVR-registreret (selvom jeg egentlig ikke behøver det endnu)
Hvilken branchekode bør jeg skrive, når jeg i øjeblikket roder med ting så forskellige som import/videresalg af tøj og journalistiske projekter ?
Hvordan ser det ud hvis jeg senere vil ændre branchekoden og eventuelt ændre virksomhedsnavnet ?
På registreringsskemaet er der plads til en primær og en sekundær. Jeg er registreret med primær: fotograf og sekundær: software udvikling (kan ikke lige huske de nøjagtige betegnelser).
Ellers så ring til Erhvervs- og Selskabsstyrelsen på 33 30 77 00. Det er dem, du registrerer dig hos.
Please, vær rar at poste et eventuelt svar fra Erhvervs- og Selskabsstyrelsen i denne tråd. Jeg kunne meget vel komme til at stå i samme situation.
Mener at have læst, at branchekoden kun bruges statistisk hos E&S, og ikkke har nogen betydning, du registrere dig altså bare med det der er mest passende.
Men prøv søgefeltet, har tidligere læst omkring emnet her på Amino.