Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Redirect 301 nu mulig

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vi har snakket om det her flere gang og hvor underligt det er at udbyderne i Danmark ikke har 301 redirects.

Det skrev jeg til Webhosting, som jeg snart har brugt i 15 år og foreslog at de skulle lave det sådan. Og jeg har LIGE fået en mail ind af døren om at NU er deres redirects 301. Jeg blev så glad, for jeg har en del domæner der skal redirectes =D

Og så tænkte jeg at jeg ville dele det med mine amino buddies - der er sikkert flere af jer der sidder og savner redirect 301 som standard, så det kan I altså få nu!

Håber I alle sammen har haft en forrygende sommer og ikke er røget i bunken med konkurser!

Vi snakkes ved

:) Mette

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 15:08

Hej Mette

Belært af erfaring er det en god idé lige at få et eksempel på banen som vi kan teste om faktisk redirecter korrekt med 301. :-) 

Har du et eksempel vi kan prøvekøre et sted som her: http://www.seoconsultants.com/tools/headers.asp ?

Mvh Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 11. Nov 06
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 17:14
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hvilken form for udbyderer er det du taler om. Med webhoteller som bruger apache har man da altid kunne lave 301 redirects via .htaccess.

Qr-marketing med mobil optimerede hjemmesider.

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 18:04
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Det burde være standard :)

Det har man i hvert fald altid kunnet som kunde hos Adnecto :)

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 20:35

Martin van de Belt:

Det burde være standard :)

Det har man i hvert fald altid kunnet som kunde hos Adnecto :)

Ja, der er ingen tvivl om at det burde være standard, men desværre har jeg oplevet - flere gange end jeg tror jeg kan tælle det på alle mine fingre og tæer - at  en supporterne hos forskellige små og rigtigt store udbydere _tror_ de tilbyder det, men i virkeligheden er det noget andet end en 301 redirect de laver. 

De er lige overraskede hver gang man viser dem at de faktisk tager fejl på det punkt, men typisk udløser den overraskelse desværre ikke en længerevarende ændring i hele supportafdelingens opfattelse af at de helt sikkert tilbyder 301 Redirects. :-)

Spændende at se om Webhosting.dk klarer prøven. Det håber jeg de gør.

Mvh Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)