Da jeg er lokaliseret i Filippinerne, har jeg overvejet at starte et lille side-projekt, hvor jeg vil tilbyde alt "idiot arbejde" der kan udføres offshore til ca 50 kr i timen.
Er der overhovedt virksomheder i Dk som gør brug af sådan en service det kunne etc være taste arbejde, m.m. Hvis virksomheder gør brug ad sådan en tjeneste hvor finder de deres folk henne, hvor meget betaler de i timen, og hvor bliver arbejdet udført henne?
Tror i der er hold i dette lille projekt, og hvordan ville i markedsføre det? Har selvfølgelig selv tænkt på noget i stil af en proff hp med seo og adwords
Har faktisk selv tænkt på at tilbyde det for et år tilbage, dog har tiden ændret sig
Men jeg tror sgu på ideen. Da jeg mener at nogen, nogen gange lavet det du kalder "idiot arbejde" i mens de kunne bruge tiden på noget meget mere fornuftig.
Og hvis du kan lave det til en 50'er i timen tror jeg det er meget godt.
Hvorfor ikke ;o) Men du skal ige huske på at der er mange som tilbyder samme service, og helt ned til $2 i timen. Så konkurrencen bliver nok lidt hård for dig.
På trods af det ønsker jeg dig alt held og lykke med projektet.
Det har du helt ret i, men pris og kvalitet hænger sammen. Forskellen er bare dette er under Dansk ledelse, i forhold til andre Indiske og Fillipinske der yder samme service.
Helt rigtigt men ved også at specielt Svenskere og Englændere sidder tungt på de markeder/lande du nævner der. Så det er muligt at det er Indere eller whatever som er arbejdskraften, men de styres altså af folk fra Europa (selvfølgelig ikke alle firmaer - men en del).
Tror derfor ikke der er den store forskel fordi du er Dansk.
Du kan forsøge at byde din arbejdskraft ind på freelance projekter via f.eks. rentacoder.com. Konkurrencen er stor, men er du villig til at arbejde for 50kr i timen, bør du kunne finde nogle projekter.
Jeg har tidligere købt sådan en ydelse igennem oDesk. Det er nok der samt på Elance og lignende sider hvor du kan markedsføre den. Men som pecoart skriver, der er desværre masser af konkurrenter til lavere priser end de 9$ du nævner.
Mvh Claus // Amino
-- Mine debatindlæg er udtryk for min egen holdning og har ikke noget med Amino eller andre at gøre.