Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flash Fotos på butikken...

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 909
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

PeterOM:

Ah, nu så jeg den - man skulle bare være tålmodig. Jeg klikkede som en gal for at få noget effekt frem :o)

Fancy ting, men som Lundsby siger, ville det nok være bedre, hvis man selv kunne skfite mellem billederne.

Mr-inc.dk:

Det eneste der sker er at de skifter. Der er skam ingen andre effekter på.

Der er en form for "blitz" effekt (den tweener ud til et blankt billede, går jeg ud fra).

Yeps Yes

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 19:40

Dennis S:

Lige en anden ting.....

Der mgl altså en knap man kan gå til(bage) til forsiden!? - eller kan jeg ik bare finde den?

I det mindste plejer top banneret at kunne linke dertil.

Denne knap finder du i topmenuen...

Den hedder: TASKER

Smile

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 20:15

Jeg er ikke vanvittig imponeret over funktionen, bruger den meget sjældent.

Synes det virker lidt 90'er og "jeg kan lidt powerpoint" sjov agtigt. Desuden er Javascript som laver dette og ikke flash.

Der står desuden i administrationen at det kun virker i IE og det er netop fordi det er javascript, så ingen grund til at kontakte DanDomain omkring dette. 

Jeg vil i stedet anbefale dig at prøve at vise flere billeder på hvert varekort, så kunden selv kan vælge hvilket billede der vil se - og så slå det højremuseklik-copyright fra. Dem der vil hugge din billeder, kan sagtens gøre det og kunderne bliver bare irreteret.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 20:56

Jeg har prøvet at sætte opsætning af billeder til, at alle fotos vises nedad på varekortet...

Det virker kedeligt, grimt og rodet, synes jeg...

Men...det kan skyldes, at fotos desværre ikke er ens i størrelse...og med ens baggrund, som giver et roligere synsindtryk...

Efter at have leget med funktionerne for fotos...synes jeg selv, at det mindst rodede indtryk er, når jeg sætter opsætningen til at køre flash/javascript...

Man kan stadig vælge at klikke på hvert enkelt foto, som vises...således, at man kan se alle farver på taskerne...sevom der køres flash/javascript...

Copyright kan jeg ikke fjerne fra fotos' ene...det er iflg. aftale med vores 2 agenturer, at de gerne vil have det sådan...

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)