Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kampagner til din Hjemmeside

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Aug 09
Indlæg ialt: 511
Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Amino,

Mit navn er Nis Jensen og jeg arbejder for www.Etailmedia.dk.

Jeg har netop oprettet denne profil og håber at kunne hjælpe alle de aminoer der kører med kampagner i deres medier på den ene eller anden måde.

Er du ny indenfor affiliate marketing er du meget velkommen til at kontakte mig med alle dine spørgsmål. Der vil ofte være mange penge at tjene på at få sine muligheder kigget igennem.

Er du ikke ny indenfor affiliate marketing er du selvfølgelig også meget velkommen til at tage kontakt til mig. Vi har det vi kalder Prisgaranti hos Etailmedia, det vil sige at du altid er sikret den højeste plit i vores medienetværk.

Glæder mig til at deltage i en masse debatter og til at lærer jer alle at kende.

Mvh Nis Jensen

nj@etailmedia.dk

www.etailmedia.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:44

Jamen det kunne vi da godt være interesserede i.

Du kan kontakte mig her: info@damido.com eller på 46963466

Mvh. Torben Bendixen

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:38

kunne ikke se på jeres hjemmeside hvilke medier det var i tilbyder kontakt ,med og  kunne dog også  tænke mig høre mere om priser mv.

Jeg tror i ville få flere kunder vis i skrev lidt mere info på jeres hjemmeside , kunne kun finde det i tilbyder kontakt til medier 250.000 med hvilken medier ?.

Skriv til  admin@stripdanmark.dk 

venlig hilsen

Mikael Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 3. Aug 09
Indlæg ialt: 511
Skrevet kl. 11:53
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mikael,

Vi oplyser ikke vores medier til nogne, dette er for os som alle andre medienetværk vores aller største foretningshemmelighed.

Vi har kontakt til medier i de fleste segmenter.

Prisen er meget snær at skrive noget om da den varierer fra kampagnen til kampagnen, men vi kører som standart en plit på 80 %.

Mvh Nis

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)