Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdspartner - dygtig grafiker og webdesigner

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg starter op som freelance grafiker pr. 1. september – altså fredag (!) Og vil med tiden mangle en dygtig samarbejdspartner, hvormed jeg kan udveksle opgaver/hjælpe ved spidsbelastninger/sygdom osv.

Så hvis du har tænkt den samme tanke, så kig på www.sandfaer-andersen.dk og se, hvad jeg har fordrevet tiden med. Måske kunne vi give hinanden sparring og som sagt hjælpe hinanden, når tingene bliver lidt for presset.

Derudover får jeg allerede nu forespørgsler på hjemmesider, som jeg så ikke gør så meget i. Så en samarbejdspartner på det område ville også være særdeles interessant. Nogle gange tænker jeg at ville komme med et oplæg til en hjemmeside, og så står jeg og mangler en programmør eller lign. Og måske står du på samme måde og ved ikke helt nok om trykdelen. Der kan jeg til gengæld være med...

www.sandfaer-andersen.dk . post(at)sandfaer-andersen.dk
Tilmeldt 1. Nov 06
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:03
Hej Bettina,

...jeg er meget interesseret i et netværk/samarbejde. Er lige flyttet til Sønderjylland fra Tyskland, hvor jeg har arbejdet som selvstændig i 6 år, indenfor den grafiske branche. P.t. laver jeg mest webløsninger i CMS, da det er det jeg er hurtigst og bedst til. Men jeg laver også alm. grafisk arbejde.

Har en del kunder selv, men savner nogle at bygge et netværk op med, sparring osv. Jeg har stadig en firmaadresse, samt firma i Flensborg, men overvejer at flytte firmaet til DK indenfor de næste par måneder. Jeg har fået lovning på en del opgaver fra et Dansk firma som jeg har arbejdet for tidligere, derudover har jeg allerede en del kunder i DK - så der er helt sikkert noget at starte op på. Skriv gerne igen, hvis det har interesse. Jeg sender gerne nogle referencer pr. e-mail ) Andre er også velkomne til at kontakte mig ...

Mvh.

René

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:09
Hej René

Jeg er måske allerede på vej ind i et samarbejde – men er stadig åben for ideer og forslag. Du skriver AD''er? Så kan jeg rentegne for dig, hvis det er.

Umiddelbart har jeg ikke lige opgaver, du kan få, da jeg har fået et samarbejde på plads vedr. CMS m.v., men det kan da tænkes, vi kan sparre på anden vis...

Tilmeldt 1. Nov 06
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:18
Hej Bettina,

...jeg tror du har misforstået mig - jeg er interesseret i et samarbejde/sparring etc. dvs. opbygge et netværk af ligesindede, som man kan have kontakt med ved større opgaver. Evt. uddelegering af dele heraf mv.  Jeg skrev ikke for at hente opgaver hos dig

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:24
Hej René

Det har jeg nok så … lad os udveksle referencer, så vi kan se, om vi kan bruge hinanden! Jeg har ikke så meget arbejde endnu, så jeg kan nemt selv klare det. Jeg håber selvfølgelig, det kommer...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)