Hej :)
Jeg har den sidste måneds tid læst en masse om joomla, og arbejdet med det læste. Joomla har været let at gå til, men jeg står med nogle små problemer, som jeg umiddelbart ikke kan finde en løsning på :)
Jeg håber i vil være behjælpelige, med at løse nogle af de ting jeg er gået i stå med: http://img523.yfrog.com/img523/2116/sidedesign.png 1. Hvordan indsætter jeg mit eget topbanner i stedet for navnet på templatet? 2. Hvordan rykker jeg søgeboksen op i "Topbaren"? 3. Hvordan installerer jeg Google Adsense på denne plads? 4. Jeg vil egentlig også gerne slette "Another vista" teksten helt oppe i hjørnet, hvordan gøres dette? 5. Jeg vil gerne have en topmenu, hvordan gør jeg det?
Håber ikke dette er for meget forlangt, eller at jeg spørger ualmindeligt dumt. Det er første gang jeg arbejder med Joomla, så al hjælp er kærkomment.
Med ønsket om en god, grå regnvejrssøndag :) |
Jeg ejer og driver sitet www.joomlatutorials.dk , og derinde kan du sikkert finde svar på en del af det.
Alternativt skal jeg gerne hjælpe dig over msn, rasmus[at]hoeks.dk - selvfølgelig ganske gratis!