Jeg er 16 år, fra fyn, og skal til at starte på HHX I Odense.
Jeg syntes det kunne være spændende med et job - Jeg har endnu ikke prøvet at have et.
Jeg taler flydende engelsk og har jeg gjort siden for altid da jeg er vokset op med det. Jeg er kvik, og søger noget andet end at stå og plukke tomater eller noget lign!
Jeg havde selv forestillet mig jeg kunne gå som:
Assistent - Klare små jobs for større firmaer. - Hvad der ligger under her kunne være at f.eks hvis firmaet skal på udstilling kunne jeg sørge for det falder som det skal. Sørge for der bliver booket til konferencer møder, osv osv. - Mulighederne er mange! - Men jeg syntes selv det kunne være spændende - og en opgave jeg vil klare godt!
- Jeg er I øvrigt rigtig god i en telefon.
Af erfaring har jeg været med et firma på Plante udstilling i Ft. Lauderdale I Florida kaldt TPIE 2009 Hvor jeg stod for en plante stand alene nogen gange og andre gange sammen med medarbejderer fra firmaet. Jeg stod på standen og fortalte om div planter vi havde til kunder, og skrev ned hvad de kunne være interesseret I. Samt jeg sørgede for på sidste dagen at få solgt alle blomsterne til købere (Når udstillingen er færdig kan folk komme forbi standene og køber udstillingsblomsterne) Og det hele foregik selvfølelig på engelsk.
Jeg glæder mig til at høre hvad DU har til mig ;)
Mathias Christoffersen
Tilbyder produkt fotos til webshop ejere, og butiks ejere - Kontakt: Via PM