Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Idé til alle tøjbutikkerne!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,!

SmartGuy.dk havde engang sådan, at de satte en hel masse tøj på en model.. og så link til alle tingene på deres hjemmeside. og et link til at købe alle tingene på engang..

Hvis nu man ikke selv er den store "mode-ekspert". og gerne vil have nogle idéer til hvordan man kan sammensætte tøjet..
Og det gælder IKKE kun det sidste nye.. - Men også det som i har ligende til overs, og så sætte det sammen så det ser godt ud.. og er billigt.

Forestil dig du tager det her billede. - Og så laver et link til hvert produkt.. så man ligesom har en opfattelse hvordan det kan sættes sammen..

Kom nu! der er så mange online tøjbutikker, og det her kunne virkelig få mig til at købe hos jer..

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra København
Tilmeldt 14. Jun 08
Indlæg ialt: 389
Skrevet kl. 22:59

Hey,

Lidt det du efterlyser kommer til piger d. 8/8
www.mannikin.dk
en evt. version til drenge følger

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 23:07

Jae, nok ikke et community..
Efterlyser nok måske lidt at tøjforretningerne tænker lidt "Out of the box"..

i stedet for bare at vise en t-shirt på en tilfældig fyr.. - Så sælger det hele bare bedre i sammenhæng.

Tilmeldt 3. Oct 07
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 23:15

Hej Simon

VI har faktisk prøvet noget lignende og det virkede ikke overvældende. Vi viste et model billede fra en af vores leverandører, og folk kunne så købe hele sættet til en lidt lavere pris end hvis de købte delene hver for sig.

Der var lidt praktiske problemer ved denne type sætsalg, især når varerne begynder at blive udsolgt, for hvad når man ikke længere har bukserne på lager .... så er hele sættet nødt til at tages offline.

Der kan garanteret godt udtænkes bedre måder at gøre det på end vi havde gang i, men vores erfaring var at kunderne hellere ville shoppe rundt mellem mærkerne og selv sammensætte det deres børn skulle have på. .... . Vi kunne selvfølgelig selv mikse produkterne, hyre nogle modeller og tage billeder, men så bliver det også en stor opgave.

Ideen er god og vi har tænkt os at prøve igen, så jeg vil da spændt følge med i, hvad der kommer af nytænkning.

God weekend, Carsten

Børnetøj og udklædningstøj - http://dk.rosaogridderen.com

Fra København
Tilmeldt 14. Jun 08
Indlæg ialt: 389
Skrevet kl. 23:19

jeg kan godt følge dig, men her er det stort set det samme.

Der kan du selvfølgelig bare ikke købe tøjet, men man kan oplyse hvor den er fra, hvor den er købt, hvor meget den har kostet, og så kan man søge efter hvad end det er festtøj, sommertøj osv.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 11:50

Stenhoej:

Hej Simon

VI har faktisk prøvet noget lignende og det virkede ikke overvældende. Vi viste et model billede fra en af vores leverandører, og folk kunne så købe hele sættet til en lidt lavere pris end hvis de købte delene hver for sig.

Der var lidt praktiske problemer ved denne type sætsalg, især når varerne begynder at blive udsolgt, for hvad når man ikke længere har bukserne på lager .... så er hele sættet nødt til at tages offline.

Der kan garanteret godt udtænkes bedre måder at gøre det på end vi havde gang i, men vores erfaring var at kunderne hellere ville shoppe rundt mellem mærkerne og selv sammensætte det deres børn skulle have på. .... . Vi kunne selvfølgelig selv mikse produkterne, hyre nogle modeller og tage billeder, men så bliver det også en stor opgave.

Ideen er god og vi har tænkt os at prøve igen, så jeg vil da spændt følge med i, hvad der kommer af nytænkning.

God weekend, Carsten

Ja, dit target er så også måske et lidt andet publikum, end nogen der går op vi hvordan det ser ud.
 - Vil virkelig gerne kunne finde ud af at sætte det sammen, men det kan jeg ikke. - Og derfor kunne det være fedt bare hvis de her skide trendsider.. havde det.. - Også en god måde til at sælge alt deres Accessories på .. - Da jeg ikke ved hvad, halvdelen af det skal bruges til..

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:10

Jeg synes det lyder som en brandgod idé, især til de af os, som ikke forstår en daddel om hvad der passer sammen, før vi ser det på.

Mange webshops har et Flash banner, og det kunne man snildt lave om til det Simon foreslår, så det også er indbydende at klikke på.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 12:32

PeterOM:

Jeg synes det lyder som en brandgod idé, især til de af os, som ikke forstår en daddel om hvad der passer sammen, før vi ser det på.

Mange webshops har et Flash banner, og det kunne man snildt lave om til det Simon foreslår, så det også er indbydende at klikke på.

Præcis præcis! smartguy havde det engang, kæft jeg savner det

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)