Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du plads til et reklame-banner mere på din side?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Normalt er det vel omvendt, - at folk prøver at sælge reklame plads, men i dag er det omvendt.

Vi søger en side der gerne kunne levere en stor del brugere til vores slik side. Før det er noget ved for os begge mener jeg gerne 100 + kliks dagligt.

Vi kører hårdt på andre sider men det tit de store, meget seriøse netværk som virkelig tager så meget for alt mulig der ikke er nødvendig. Så er du frisk på at give lidt plads så kan vi også helt klart tilbyde dig noget der er rigtig godt.

Der kan afregnes i både pr. tusind visning, pr. klik eller pr. lead.

Jeg har ikke noget i mod at afregne pr. klik ller visning på de større sites, da jeg ved vores gennemsnitlige konvertering er over 30%. Men kontakter du mig med et lille site fortrækker jeg en fast lead pris. - Bare for at undgå vi bliver uvenner.

Du er velkommen til at ringe med det samme, jeg sidder klar ved telefonen, ellers send mig en mail med hvad du har, så vil jeg skynde mig og svare dig med et pænt svar.

De kærligste lørdags hilsner 
Simon - sm@onlinefactory.dk - 27 24 14 32 

Fra Poznan
Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 20:01

Hej hvad ville det koste at sende jeres produkter til Polen??

de er helt tossede med mærke slik hernede, men jeg ved ikke om transporten vil dolke det..

Jeg har en Portal med 10.000 klik om dagen og i alderen 15-35 år

mvh

Henning

Tilmeldt 1. Sep 08
Skrevet kl. 20:04

Beerfingers:

Hej hvad ville det koste at sende jeres produkter til Polen??

de er helt tossede med mærke slik hernede, men jeg ved ikke om transporten vil dolke det..

Jeg har en Portal med 10.000 klik om dagen og i alderen 15-35 år

mvh

Henning

Hej,

Cashback dur ikke i Polen kan jeg sige.

Men så skulle det være noget webshop noget, men en ting er jo de er vilde med mærke slik, en anden ting er det koster kassen.

Bare din portal var i Danmark...

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 20:15

Hej Simon.

Går dit site ud på at brugere kan klikke på annoncør-bannere eller lign. og optjene points?

Venlig hilsen
Jørgen Olsen

Tilmeldt 1. Sep 08
Skrevet kl. 20:22

Jørgen Olsen:

Hej Simon.

Går dit site ud på at brugere kan klikke på annoncør-bannere eller lign. og optjene points?

Venlig hilsen
Jørgen Olsen

Hej Jørgen Olsen.

Ja det gør det som udgangspunkt pt.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Skrevet kl. 20:24
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Simon:

Jørgen Olsen:

Hej Simon.

Venlig hilsen
Jørgen Olsen

Hej Jørgen Olsen.

Ja det gør det som udgangspunkt pt.

Hvad får annoncørerne ud af det og har de annoncører der deltager selv, frivilligt valgt at indgå en aftale med jer eller har de indgået en aftale med et bannernetværk uden at vide at de ville blive "misbrugt" på mærkelige pointsites der ikke giver rigtige besøgende ?

Venlig hilsen

Jørgen Olsen

Tilmeldt 1. Sep 08
Skrevet kl. 20:27

Jørgen Olsen:

Hvad får annoncørerne ud af det og har de annoncører der deltager selv, frivilligt valgt at indgå en aftale med jer eller har de indgået en aftale med et bannernetværk uden at vide at de ville blive "misbrugt" på mærkelige pointsites der ikke giver rigtige besøgende ?

Venlig hilsen

Jørgen Olsen

Hej Jørgen,

Ja jeg tænkte det nok, bare første gang jeg så du havde svaret i min tråd var jeg helt sikker på du ville komme med sådan noget.
Jeg ville ikke mene det er sådan noget man spørger om i en tråd, hvor der højst sandsynlig vil falde nogen fra nu. Det kunne du da have spurgt om i en privat besked eller ringet mig op.

Men som svar kan jeg kun sige at vi har fuldstændig styr på hvad vi laver, og det behøver du slet ikke blande dig i. Et salg er et salg.

Mvh.
Den sure Simon. 

Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 20:31

Hvis man har rent mel i posen er der vel intet at blive sur over? Så er svaret vel bare nej!

Tilmeldt 1. Sep 08
Skrevet kl. 20:36

pecoart:

Hvis man har rent mel i posen er der vel intet at blive sur over? Så er svaret vel bare nej!

Ja, men det sætter bare mit pis i kog når han sidder og mistænker os for at misbruge vores ellers mere end glade annoncøre.

Vi har annoncøre det simpelthen direkte har kontaktet os for at få mere trafik. Og de alle sammen ved godt at de kommer ud på vores side, der bare så mange faktores der spiller ind, bla. har vi manuelt godkendt alle vores brugere. Og ja vi har altså mere end 10.000 brugere.

Der helt klare aftaler om de må køre på cashback eller ikke. Cirka 2/3 må og de resten 1/3 af kampagnerne må ikke.  

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Skrevet kl. 20:37
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Simon:

Jørgen Olsen:

Venlig hilsen

Jørgen Olsen

Hej Jørgen,

Ja jeg tænkte det nok, bare første gang jeg så du havde svaret i min tråd var jeg helt sikker på du ville komme med sådan noget.
Jeg ville ikke mene det er sådan noget man spørger om i en tråd, hvor der højst sandsynlig vil falde nogen fra nu. Det kunne du da have spurgt om i en privat besked eller ringet mig op.

Men som svar kan jeg kun sige at vi har fuldstændig styr på hvad vi laver, og det behøver du slet ikke blande dig i. Et salg er et salg.

Mvh.
Den sure Simon. 

Hej Simon.

Ja det undrede mig også at du ikke fangede det i første omgang.

Jeg ved ikke om jeg har forstået det med pointsites generelt, men hvis det virkelig går ud på at snyde folk har jeg ikke meget til overs for at have spoleret dit salg.

Jeg undgår selv sådan noget som google indholdsnetværk fordi jeg ved der findes denne slags snyde-sider der sidder og æder mine annoncekroner.

Så jeg synes det er et meget rimeligt spørgsmål jeg har, for jeg mistænker dig jo ikke for at ville snyde folk før der er noget der tyder på det.

Er det frivillige annoncører der betaler jer for kliks via jeres pointsite? Altså annoncører der godt ved at klikkene ikke kommer af interesse for annoncørernes produkter eller sider, men for at tjene slik ?

Du vil måske mene dette intet har med din forespørgsel at gøre - men det mener jeg ikke. Hvis jeg f.eks. havde besøgende nok til at kunne levere de 100 bannere ville jeg da være påpasselig med at sætte en reklame på min side til en side jeg ikke bryder mig om eller kan stå inde for.

Jeg anklager dig ikke - jeg spørger bare af ganske almen nysgerrighed og det har intet med din side at gøre som sådan, eller personligt - næh jeg synes bare der er rimelig meget køb og salg og snak om udvikling af pointsites (som regel mellem mennesker på mellem 13 og 20 år) - det kunne da være interessant at vide om ungdommen brugte sin tid på noget fornuftigt eller om det svarer lidt til alle de cashscams jeg selv sad med i 13-15 års alderen :)

Jeg håber ikke du bliver sur - jeg håber i stedet du fatter tastaturet og viser mig alt hvad du kan i et dejligt velformuleret indlæg med formål at gøre min verden større :) Jeg aner rent faktisk intet om pointsites - jeg har kun de værste fordomme baseret på egne bitre erfaringer på måske ligeså tvivlsomme foretagender.

VH Jørgen Olsen

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)