Hvad får annoncørerne ud af det og har de annoncører der deltager selv, frivilligt valgt at indgå en aftale med jer eller har de indgået en aftale med et bannernetværk uden at vide at de ville blive "misbrugt" på mærkelige pointsites der ikke giver rigtige besøgende ?
Venlig hilsen
Jørgen Olsen
Hej Jørgen,
Ja jeg tænkte det nok, bare første gang jeg så du havde svaret i min tråd var jeg helt sikker på du ville komme med sådan noget.
Jeg ville ikke mene det er sådan noget man spørger om i en tråd, hvor der højst sandsynlig vil falde nogen fra nu. Det kunne du da have spurgt om i en privat besked eller ringet mig op.
Men som svar kan jeg kun sige at vi har fuldstændig styr på hvad vi laver, og det behøver du slet ikke blande dig i. Et salg er et salg.
Mvh.
Den sure Simon.
Hej Simon.
Ja det undrede mig også at du ikke fangede det i første omgang.
Jeg ved ikke om jeg har forstået det med pointsites generelt, men hvis det virkelig går ud på at snyde folk har jeg ikke meget til overs for at have spoleret dit salg.
Jeg undgår selv sådan noget som google indholdsnetværk fordi jeg ved der findes denne slags snyde-sider der sidder og æder mine annoncekroner.
Så jeg synes det er et meget rimeligt spørgsmål jeg har, for jeg mistænker dig jo ikke for at ville snyde folk før der er noget der tyder på det.
Er det frivillige annoncører der betaler jer for kliks via jeres pointsite? Altså annoncører der godt ved at klikkene ikke kommer af interesse for annoncørernes produkter eller sider, men for at tjene slik ?
Du vil måske mene dette intet har med din forespørgsel at gøre - men det mener jeg ikke. Hvis jeg f.eks. havde besøgende nok til at kunne levere de 100 bannere ville jeg da være påpasselig med at sætte en reklame på min side til en side jeg ikke bryder mig om eller kan stå inde for.
Jeg anklager dig ikke - jeg spørger bare af ganske almen nysgerrighed og det har intet med din side at gøre som sådan, eller personligt - næh jeg synes bare der er rimelig meget køb og salg og snak om udvikling af pointsites (som regel mellem mennesker på mellem 13 og 20 år) - det kunne da være interessant at vide om ungdommen brugte sin tid på noget fornuftigt eller om det svarer lidt til alle de cashscams jeg selv sad med i 13-15 års alderen :)
Jeg håber ikke du bliver sur - jeg håber i stedet du fatter tastaturet og viser mig alt hvad du kan i et dejligt velformuleret indlæg med formål at gøre min verden større :) Jeg aner rent faktisk intet om pointsites - jeg har kun de værste fordomme baseret på egne bitre erfaringer på måske ligeså tvivlsomme foretagender.
VH Jørgen Olsen